متن پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد جمهوریت ترکیه

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۳۰۹۸۹
متن پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد جمهوریت ترکیه
فرماندار ارومیه متن پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد جمهوریت ترکیه را در مراسمی که در هتل آنای ارومیه برگزار شد قرائت کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، متن پیام محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت نود و چهارمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه به شرح زیر است:

جناب آقای عثمان پشمن

سرکنسول محترم جمهوری ترکیه در ارومیه

با اهداء سلام و تحیّت

فرصت را مغتنم شمرده، مناسبت نود و چهارمین سالگرد تأسیس جمهوری ترکیه را به جنابعالی، همکاران و خانواده های محترم اعضای سرکنسولگری تبریک عرض نموده و برای ملّت و دولت کشور همسایه، مسلمان و دوست ترکیه موفقیّت، پیشرفت و سربلندی آرزو دارم.

امیدوارم چشم انداز امیدوارکننده ای که در سایه اهتمام مجدانه روسای محترم جمهور دو کشور و سایر دولتمردان در جهت ارتقاء مناسبات و همکاری های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه گشوده شده است بیش از پیش در جهت تحکیم مبانی دوستی و حفظ مصالح و منافع دو کشور گسترش یابد.

استانداری علاقمند است موقعیت مرزی آذربایجان غربی را فرصت تلقی و در راستای تحقق توافقات و توسعه همکاری ها بخصوص در زمینه تأمین امنیت پایدار مرزها، ساماندهی و رونق مبادی ورودی - خروجی و همچنین تبادلات اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با استان های ترکیه، از تمام ظرفیت سازمان های دولتی و بخش خصوصی طرفین استفاده مطلوب بعمل آید.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

جمهوری اسلامی ایران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز