فرماندار محلات:

پدافند غیرعامل یکی از ضروریات مهم در عصر فعلی برای جامعه است

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۱۴۵
پدافند غیرعامل یکی از ضروریات مهم در عصر فعلی برای جامعه است
فرماندار شهرستان محلات گفت: پدافند غیرعامل یکی از ضروریات مهم در عصر فعلی محسوب می‌شود که باید به دقت مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز در جمع مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان محلات به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی محلات  گفت : شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی برای کشور عزت و افتخار آفریدند و موجب ایجاد امنیت در ایران شدند.

وی تصریح کرد: رخداد عظیم اربعین به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم مذهبی شناخته می‌شود و مراسمی هویت‌ساز و امنیت‌بخش است که بسیاری از ارزش‌های کشور بر مبنای این مراسم شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان محلات خاطرنشان ساخت: طی سال‌های اخیر حساسیت مسئولان کشور نسبت به پدافند غیرعامل افزایش یافته و امروزه پدافند غیرعامل یکی از ضروریات مهم در کشور محسوب می‌شود که باید به دقت مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.

زینی‌وند گفت: امروزه دوران جنگ فیزیکی به پایان رسیده و باید به موضوع مهم پدافند غیرعامل به دقت توجه کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری در عصر فعلی قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و افسران جنگ نرم نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی بیان کرد: تجهیز و حفاظت دقیق و اصولی از منابع مختلف خدادادی موجود در سطح کشور و تامین استحکامات بنا به شیوه قابل قبول باید مورد توجه جدی‌تر مسئولان کشور قرار گیرد تا نسل‌های آینده کشور در این زمینه با مشکل روبرو نشوند.

 

نظر شما