امام جمعه قزوین:

عملکرد نیروی انتظامی قزوین قابل قبول است

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۲:۲۶
کد خبر: ۶۳۱۴۰۷
عملکرد نیروی انتظامی قزوین قابل قبول است
آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی گفت: خوشبختانه عملکرد نیروی انتظامی قزوین قابل قبول و خدمات آن بسیار مطلوب و دلسوزانه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین ابوتراب بهرامی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجای کشور با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی استان قزوین گفت: خدمات نیروی انتظامی استان قزوین بسیار مطلوب و دلسوزانه است و این خدمات دلسوزانه و تلاش‌ های شبانه‌ روزی، نقش موثری در ارتقای امنیت استان قزوین ایفا می ‌کند. 

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی استان قزوین از کارکنانی مومن، مذهبی تشکیل شده است و مجموعه فرماندهان ناجای استان به خاطر برخورداری از همین روحیه ارزشی و ایمانی، همواره پیگیر برطرف کردن چالش ‌ها، مشکلات و ناهنجاری ‌های اجتماعی هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجای کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه در ناجای کشور 750روحانی فعالیت می ‌کنند، عنوان کرد: حوزه عقیدتی سیاسی ناجا تلاش می ‌کند با جذب روحانیون توانمند و آشنا به مسائل و چالش ‌های موجود در این عرصه، هر روز محیط مناسب ‌تری را در نیروی انتظامی فراهم نماید.

سفر حجت‌ الاسلام ‌و المسلمین بهرامی به قزوین به منظور بررسی فعالیت ‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی این استان صورت گرفت.

امام جمعه2

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز