"دریکوند" در یادواره ۹۰۷شهید دانش آموز لرستان :

نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در ۸سال دفاع مقدس/ در جبهه هادانش آموزان نوجوان ۱۳ساله کم نبودند

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۳۱۴۴۰
نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در ۸سال دفاع مقدس/ در جبهه هادانش آموزان نوجوان ۱۳ساله کم نبودند
مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: عزت ، اقتدار و صلابت کشور مرهون و مدیون شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دریکوند در دومین یادواره 907شهید دانش آموز استان لرستان که در دبیرستان شاهد مهر ناحیه دو شهرستان خرم آباد برگزار شده بود اظهارداشت: شهیدان  به خاطر دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و حفظ امنیت کشور از جان عزیز خود گذشتند تا ما امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی باشیم .

وی افزود : دومین یادواره شهدای  دانش آموز ، پاسداشت شهیدانی است که با وجود صغر سن به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتندو با خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند .

دریکوند تصریح کرد : دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ماهم فرزندان این انقلاب و ادامه دهنده راه بسیجیان و رزمندگان دیروز هستیم و حاضریم برای پایداری کشور ، نظام و انقلاب از همه هستی خود چشم پوشی کنیم تا نگاه اجانب به سرزمین پاک ایران دوخته نشود .

وی  با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در 8سال دفاع مقدس ،یادآورشد : در جبهه های حق علیه باطل دانش آموزان نوجوان 13ساله کم نبودند که برای دفاع از کیان کشور دوشادوش سایر رزمندگان حرکت و رزم آفرینی کردند.

وی گفت: سنگر  امروز کشور ، سنگر مجاهدت علمی، فرهنگی و پژوهشی است و دانش آموزان باید با درس خواندن ؛ مطالعه ، تحقیق ، پژوهش در صحنه های علمی و فناوری تلاش کنند تا به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند .

دریکوند با اشاره به روز 13آبان ، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی افزود : دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی به خاطر دفاع از آرمان های شهیدان و لبیک گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم الله 13آبان پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز