خجسته پور:

نقش پدافند غیر عامل در بالا بردن توان دفاعی کشور

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۳۱۴۴۴
نقش پدافند غیر عامل  در بالا بردن توان دفاعی کشور
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت:یکی از مولفه های اصول پدافند غیر عامل بالا بردن توان دفاعی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنازالرستان ؛"حبیب الله خجسته پور" در صبحگاه مشترک هفته پدافند غیرعامل در ستاد انتظامی لرستان با بیان این که پدافند هم در سطوح راهبردی و هم در سطوح عملیاتی زیربرنامه ای دارد، اظهارداشت : در مرحله اول درجه شهروندی و در مرحله دوم به عنوان مسئولان باید با این برنامه ها آشنایی کامل در راستای پدافند غیر عامل داشته باشیم .

وی یکی از مولفه های اصول پدافند را بالا بردن توان دفاعی کشور برشمرد وتصریح کرد : با توجه به تهدیدات در منطقه ، نیاز است از عوامل بازدارنده به منظور مقابله و جلوگیری از آسیب زدن به سرمایه های ملی کشور استفاده شود .

خجسته پور تشکیل پلیس فتا در نیروی انتظامی را مبارزه با جرایم فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد : این یک نمونه ای از پدافند غیر عامل است .

وی  با اشاره به اینکه جامعه ای که سلامت مردم آن به خطر بیفتد به راحتی از بین می رود ،افزود: تهدیدهای طبیعی و زیستی نیز می تواند ما را به مخاطره بیندازد به همین خاطر قرارگاه زیستی راه اندازی شده است که به دنبال رفع بلایای طبیعی هستند .

خجسته پور بیان داشت : با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم ، نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای حفظ امنیت زائران تلاش می کنند و مدیران دستگاه های خدماتی و امدادی نیز به منظور خدمت رسانی به زوار ، با ستاد اربعین هماهنگی لازم را داشته و ان شاالله توشه آخرت همه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز