فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد :

بازگشت پیکر مطهر سه شهید ژاندارمری سابق به کشور

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۰:۳۲
کد خبر: ۶۳۱۵۰۲
بازگشت پیکر مطهر سه شهید ژاندارمری سابق به کشور
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر مطهر سه شهید ژاندارمری در دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها دوری به زادگاه‌شان باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، غلامعباس غلامزاده در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس استان گفت : این شهدا مربوط به ژاندارمری سابق هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند که پس از تفحص و شناسایی به زادگاه‌شان باز می‌گردند.

وی افزود: این شهدای گرانقدر به نام‌های شهید «علیرضا روشن»، شهید «محمدرضا توکلی زانیانی» و شهید «علیمراد ناصری» هستند که هر سه شهید بزرگوار در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر مطهر این شهدا هفته آینده وارد استان خواهند شد و زمان مراسم استقبال، شب وداع، تشییع و تدفین و مراسم گرامیداشت شهدا متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است، پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند ۱۳ مهرماه ۹۶ از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.

۵۴ شهید از این شهدا متعلق به ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز