از استاندار سابق اردبیل قدردانی شد

خدابخش رزومه ای از عملکرد ۴ساله خویش در اردبیل ارائه کرد

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۸:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۰۹۳
خدابخش رزومه ای از عملکرد ۴ساله خویش در اردبیل ارائه کرد
استاندار سابق اردبیل گفت:نرخ بیکاری در استان اردبیل نیز نسبت به سال‌های گذشته به 9.7 درصد رسیده و انتظار می‌رود با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و رونق واحدهای تولیدی تحول عظیمی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد شود.

به گزارش برنا،مجید خدابخش  در مراسم تودیع و معارفه استانداران اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت دولت یازدهم پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل آغاز شده که از استاندار جدید اردبیل انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل را شتاب دهد.

وی تصریح کرد: در طول فعالیت چهار ساله در استان اقدامات بسیاری در استان انجام شد و با وجود اینکه قصوراتی ناخواسته رخ داده از مردم استان، عشایر دشت مغان و تمامی مناطق استان اردبیل و مردم مرزنشین طلب حلالیت کرده و از آنها قدردانی می‌کنم.

استاندار سابق اردبیل با اشاره به فعالیت در استان اردبیل بیان کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌های بنده در چهار سال گذشته اجرای پروژه پایاب خداآفرین بود که در این زمینه پیش‌بینی شده 60 هزار هکتار از اراضی دیم دشت مغان به آبی تبدیل شود.

خدابخش افزود: انتظار داریم با تلاش مجتمع نمایندگان استان منطقه آزاد تجاری اردبیل نیز به تصویب برسد که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی گفت: نرخ بیکاری در استان اردبیل نیز نسبت به سال‌های گذشته به 9.7 درصد رسیده و انتظار می‌رود با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و رونق واحدهای تولیدی تحول عظیمی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد شود.

استاندار سابق اردبیل با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استانی، نمایندگان، مردم استان و اصحاب رسانه اظهار کرد: در این مدت تعامل همه‌جانبه‌ای بین همه وجود داشت و انتظار داریم با تقویت تعامل مردم، مسئولان و استاندار اردبیل، این استان در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر قرار گیرد.

در این مراسم با اهدای تابلو توسط نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  از خدابخش تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز