حضور داور لرستانی در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۹:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۲۴۷
حضور داور لرستانی در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه
مهدی آقاجانی داور بین المللی بسکتبال ، به عنوان داور رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را که آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور چین برگزارشد ؛ قضاوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  در این مسابقات تیم ملی بسکتبال با ویلچرایران   در دیدار فینال به مصاف تیم استرالیا رفت و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد. در این دیدار تیم استرالیا موفق شد با نتیجه 80 بر 54 تیم ایران را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات با تیم های عربستان سعودی، نیوزلند و تایلند هم گروه بودند و با غلبه بر هر سه تیم به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک چهارم راه یافتند. چین حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی بود و ملی پوشان کشورمان با شکست میزبان به نیمه نهایی رفتند و در این دیدار نیز با غلبه بر ژاپن به عنوان فینالیست رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شناخته شدند.

دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و تیم ژاپن توانست با نتیجه 68 بر 54 حریف را شکست داده و به عنوان سومی این مسابقات راه یابد.. رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور 14 تیم در بخش مردان از یکم آبان ماه به میزبانی پکن آغاز شد و ششم آبان ماه به کار خود پایان داد.

تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه مسابقات جهانی 2018 را که به میزبانی آلمان و در شهر هامبورگ برگزار می شود، بدست آورد. علاوه بر ایران تیم های استرالیا، ژاپن و کره نیز در بخش مردان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 آلمان شدند. کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها، بامداد روز سه شنبه، 9 آبان ماه به میهن بازگشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز