آنالیزور قزوینی تیم والیبال خاتم اردکان:

شهرداری چراغ والیبال قزوین را روشن نگه می دارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۳۲۲۵۵
شهرداری چراغ والیبال قزوین را روشن نگه می دارد
ایمان شاه مرادزاده گفت: تیم والیبال خاتم اردکان برای حضور در پلی آف رقابتهای لیگ برتر هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ایمان شاه مرادزاده" آنالیزور قزوینی تیم والیبال خاتم اردکان در گفت و گوی اختصاصی با برنا درخصوص بازی های این تیم در فصل جاری لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به دیر بسته شدن تیم خاتم اردکان و بودجه تخصیص داده شده و بازیکنانی که در اختیار داریم برای حضور در پلی آف رقابتهای لیگ برتر و قرار گرفتن جزو 8تیم نخست هدف گذاری کرده ایم.

شاه مرادزاده درباره دیدار روز گذشته این تیم که منجر به باخت نماینده یزد شد، توضیح داد: در این بازی می توانستیم برنده شویم ولی با اشتباهات فردی و داوری این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: بازی خوب و نزدیکی را ارائه دادیم و علیرغم شایستگی بازی را واگذار کردیم.

آنالیزور قزوینی تیم والیبال خاتم اردکان در رابطه با عملکرد این تیم در پنج هفته سپری شده از مسابقات گفت: در این پنج بازی سه دیدار را پیروز شدیم و تنها دو باخت داشتیم که یکی از آنها به بانک سرمایه بوده است.

شاه مرادزاده اذعان کرد: نتایج خوبی تاکنون کسب کرده ایم و هم اکنون با 12امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار داریم که عملکرد مطلوبی محسوب می شود.

وی در خصوص رویکرد استان یزد به تیمداری مخصوصا در والیبال توضیح داد: این استان یک تیم دیگر به نام صنایع اردکان در لیگ یک دارد و جو، فوق العاده والیبالی است و از طرفی هم تیم خاتم اردکان سه سال متوالی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و در سال سوم در این رقابتها حضور یافت که والیبال قزوین هم می تواند از این متد استفاده کند.

آنالیزور قزوینی تیم والیبال خاتم اردکان درخصوص عدم حضور سپهرالکتریک در لیگ برتر گفت: این تیم به لحاظ مالی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشت و با توجه به اینکه تحقق این امر مستلزم هزینه کرد میلیاردی بود مسوولان این تیم توقع داشتند کل پول یکجا به حساب واریز شود که مسوولان موفق به انجام این کار نشدند.

شاه مرادزاده ادامه داد: سپهرالکتریک تیم آبرومندانه ای روانه لیگ یک کرده بود و نتایج این تیم در فصل گذشته علیرغم هزینه کم رویایی بود و شاید خوشبینانه ترین هوادار والیبال قزوین هم تصور چنین نتایجی را نمی کرد.

وی در خصوص تشکیل باشگاه شهرداری قزوین و حضور تیم والیبال این باشگاه به عنوان آلترناتیو سپهرالکتریک در رقابتهای لیگ یک والیبال کشور اظهار کرد: استخوان بندی این تیم به غیر از یکی دو بازیکن همان حفظ شده است و بازیکنان دهه شصت والیبال قزوین کادرفنی این تیم را تشکیل داده اند.

پیشکسوت والیبال قزوین با اشاره به ارتقای سطح رقابتهای دسته یک نسبت به فصل گذشته اذعان کرد: شهرداری قزوین کار سختی را در لیگ یک دارد چراکه سطح این رقابتها واقعا بالارفته و تیم ها سرمایه گذاری زیادی برای صعود به لیگ برتر کرده اند.

شاه مرادزاده اضافه کرد: از طرفی هم باتوجه به اینکه این تیم مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود همه رقبا برای شکست شهرداری قزوین انگیزه مضاعفی دارند.

وی اذعان کرد: امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری و کمک هیات این تیم نتایج خوبی بگیرد و راهی لیگ برتر شود هرچند وظیفه هیات تیمداری نیست ولی می تواند در جذب اسپانسر این تیم را یاری کند.

پیشکسوت والیبال قزوین درخصوص تیمداری مجدد قزوین در لیگ یک علیرغم عدم حضور سپهرالکتریک در لیگ برتر توضیح داد: اگر این اتفاق نمی افتاد چراغی در والیبال قزوین روشن نمی ماند و اتفاق خوبی که با این قضیه افتاده این است که در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز مجاب به تیمداری شده ایم یعنی هم اکنون مربی تیم های نوجوانان و جوانان شهرداری قزوین نیز مشخص شده است.

شاه مرادزاده که سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی امید پاکستان در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور داشت ابراز کرد: امیدواریم شهرداری تبریز آلترناتیو مناسبی برای سپهرالکتریک باشد و ضمن پرکردن خلا حضور این تیم در دسته یک مجوز حضور در لیگ برتر را کسب و در این رقابتها حاضر شود.

ایمان شاهمرادزاده2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز