پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی برای شهادت مرزبانان در چالدران

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۷:۴۰
کد خبر: ۶۳۲۶۹۰
پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی برای شهادت مرزبانان در چالدران
استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت هشت تن از نیروهای هنگ مرزی چالدران را تسلیت گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در پیام خود آورده است:

خبر تاسف بار شهادت تعدادی از فرزندان غیور و بزرگمردان شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در منطقه چالدران بسیار جانسوز بود و موجب تاثر عمیق اینجانب شد.

در ادامه این پیام آمده است،عزیزانی که در راستای تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان، جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و با شهادت خود این پیام را به گوش تروریست ها و ایادی استکبار رساندند که مرزبانان نیروهای خستگی ناپذیری هستند که در مقابل هر تهاجم دشمن می ایستند و امنیت کشور را تامین می کنند.

شهریاری اضافه کرده است، اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران ، همرزمان این عزیزان و خانواده های آنان تسلیت عرض کرده، برای بازماندگان داغدار صبر، اجر و شکیبایی آرزومندم.

فرمانداری چالدران نیز در پی شهادت مرزبانان در منطقه مرزی چالدران پیام تسلیت صادر کرد، در این پیام آمده است، دیروز کینه شیطان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آستین مزدورانش بیرون و چند تن از فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رساندند، فرزندان غیوری که برای دیدن خانوادشان به مرخصی عازم بودند و خداوند سبحان به برکت چشمهای بیدارشان و اجر اخرویشان، دیدار خویش را به این دلیرمردان ارزانی و هدیه کرد؛ سبحان الله! چه توفیق عظیمی که نصیب هر کس نمی شود.

مردم شهید پرور چالدران مطمئن باشید، خون شهید بر زمین نریخته، فرزندان خلف صالح این دیار اسلحه آنان را بر دست گرفته و قصاص فرزندان شهید شما را از مزدوران ستانده و به آنان فهمانده اند که از سعه صدر نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده ننمایند و طی دیشب و امروز دلیرمردان سپاه اسلام عناصر مزدور را به سزای اعمال ننگین خویش رسانده اند که خبرهای تکمیلی ازمبادی مربوطه در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانداری چالدران نیز به نوبه خود شهادت دلیرمردان گروهان مرزی سیه چشمه را محضر آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهدا و مردم غیور شهرستان چالدران تبریک و تسلیت عرض نموده و از اظهار لطف و همدردی تک تک همشهریان سپاسگزاری می کند.

عصر جمعه در پی درگیری در منطقه مرزی چالدران بین نیروهای مزربانی استان و اشرار تروریست ضمن وارد شدن تلفات به گروهک های تروریستی متاسفانه هشت نفر از مزربانان استان شهید شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز