استاندار کرمانشاه:

شرایط استان "خاص" است، نباید بر تولیدکنندگان سخت‌ گرفت

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۷:۳۳
کد خبر: ۶۳۲۸۹۲
شرایط استان خاص است، نباید بر تولیدکنندگان سخت‌ گرفت
استاندار کرمانشاه گفت: تمامی مدیران در مقابل اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان استان مسئول هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هوشنگ بازوند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای اشتغالزایی و افزایش تولید در استان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران در مقابل اشتغال و رفع مشکل بیکاری استان مسئول هستند، اظهار کرد: وقتی فردی به عنوان مدیر انتخاب می شود، این فرد در مقابل سرمایه گذاران، کارآفرینان و افراد بیکار جامعه باید پاسخگو باشد و ضرورت دارد که تمام وقت در خدمت رفع مشکلات تولید و کارآفرینی در استان باشد.

استاندار کرمانشاه از مدیران خواست به منظور ایجاد رونق و کاهش نرخ بیکاری در استان با تلاش و جدیت  در خدمت بخش خصوصی باشند و مشکل کارآفرینان و سرمایه گذاران را در کوتاهترین زمان ممکن رفع کنند.

 بازوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود، مدیران باید از سخت گیری ها اجتناب کنند و شرایط را برای تولیدکننده به منظور اشتغالزایی آسان بگیرند، زیرا شرایط استان یک شرایط خاص است.

وی گفت: مدیران باید ریسک پذیر باشند و با تمام وجود در تلاش برای برداشتن موانع سراه تولید باشند. چنانچه ببینیم  برخی از دستگاه ها خود موانع ایجاد می کنند و شرایط را برای تولیدکنندگان آسان نمی گیرند، به شدت با مدیران چنین دستگاهی برخورد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز