مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان:

۱۶ شهرک صنعتی در لرستان به بهره برداری رسیده است/شرایط ویژه واگذاری زمین در شهرکها

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۳۲۹۰۳
۱۶ شهرک  صنعتی در لرستان به بهره برداری رسیده است/شرایط ویژه واگذاری زمین در شهرکها
"بختیار رازانی"شرایط ویژه واگذاری زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  رازانی درجمع خبرنگاران  با بیان این خبر اظهارداشت: سرمایه گذاران صنعتی و تولیدی می توانند با حضور خود در شهرکها و نواحی صنعتی استان از مزایای استقرار و تسهیلات آن بهره مند شوند.

وی افزود: شهرکهـا و نواحی صنعتی از بسترمناسب و پتانسیل های لازم در سرمایه گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است که از تمامی سرمایه گذاران درخواست می کنیم تا با حضور در شهرکهای صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.

رازانی تصریح  کرد: سرمایه گذاری در محدوده شهرکها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار می باشد.

وی عنوان  کرد: واگذاری زمین به صورت 5 الی 15 درصد نقد و 85 الی 95 درصد ما بقی به صورت اقساط 12 الی 14 ماهه و هر سه ماه یک قسط پرداخت که بازپرداخت آن به صورت 36 الی 42 ماه است و امکان استمهال اقساط از 3 الی 6 ماه وجود دارد.

رازانی گفت: در خصوص واگذاری زمین به جانبازان، نخبگان، شرکت های دانش بنیان، مخترعین، سرمایه گذاران خارجی و کنسرسیوم های صادراتی تا 10 درصد بخشودگی و تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی  به تخفیف 10 درصدی اقساط اشاره کرد و افزود: در صورتی که واحد صنعتی سرمایه گذار بر اساس برنامه زمانبندی ارائه شده به بهره برداری برسد تا سقف 10 درصد تخفیف، اقساط آن بخشیده می شود.

رازانی خاطر نشان کرد: استان لرستان دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی می باشد که یکی از این شهرکها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می شود ما بقی شهرکها دولتی هستندکه از این تعداد 16 شهرک به بهره برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را در خودشان دارند این 16 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد بعنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارا می باشند.

 

نظر شما