کاروان پیاده انصار الحسین مشهد به نجف اشرف رسید

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۵:۴۸
کد خبر: ۶۳۳۰۶۱
کاروان پیاده انصار الحسین مشهد به نجف اشرف رسید
کاروان پیاده انصار الحسین که سوم شهریورماه امسال به قصد زیارت عتبات عالیات با پای پیاده از مشهد به سمت کربلا حرکت کردند، عصر جمعه 12 آبان به نجف اشرف رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رجبی مدیر کاروان پیاده انصار الحسین (ع) با اعلام این خبر افزود: این کاروان بعد از 70 روز پیاده روی و طی مسافتی حدود 2500 کیلومتر به نجف اشرف رسید.

او افزود: کاروان پیاده انصار الحسین طولانی ترین مسیر پیاده روی اربعین را طی می کند که مهمترین هدف این کاروان زنده نگه داشتن قیام امام حسین و نشر و گسترش معارف حسینی است.

رجبی افزود: این کاروان امسال برای هفدهمین سال متوالی حرکت معنوی خود را از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس آغاز کرد و بعد از عبور از 5 استان کشور، با خروج از مرز شلمچه وارد خاک عراق شد و در ادامه مسیر پیاده روی به اقیانوس بیکران راهپیمایان اربعین حسینی پیوست.

مدیر کاروان پیاده انصارالحسین اضافه کرد: این کاروان بعد از زیارت مرقد مطهر امیر‌المومنین حضرت علی (ع) به پیاده روی خود به سمت کربلای معلی ادامه می دهد و بعد از زیارت قبر مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به سمت کاظمین حرکت خواهد کرد.

رجبی با بیان اینکه در صورتی که شرایط امنیتی اجازه بدهد، اعضای این کاروان قبور ائمه اطهار در سامرا را نیز زیارت خواهند کرد افزود: کاروان انصار الحسین به مدت یک هفته در عتبات عالیات خواهد بود و آخر ماه صفر به مشهد مقدس باز می گردد و مراسم استقبال باشکوهی از این کاروان در عرصه میدان شهدای مشهد به عمل خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز