رقابتهای پرش با اسب استان قزوین؛

سوارکاران برتر در رده های مختلف معرفی شدند

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۳۳۲۶۸
سوارکاران برتر در رده های مختلف معرفی شدند
رقابتهای پرش با اسب استان قزوین گرامیداشت هفته تربیت بدنی با معرفی سوارکاران برتر در رده های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هشتمین رویداد پرش با اسب استان قزوین گرامیداشت هفته تربیت بدنی و بر اساس قوانین ملی، با شرکت 51سوارکار در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد که در پایان سوارکاران برتر در رده های مختلف معرفی شدند.

در رده تشویقی آرمان طلائیان با اسب هرمس از باشگاه سروش، فاطمه حاجی علی با اسب ترنادو از باشگاه سروش و مسعود نصرتی با اسب سیما از باشگاه رخش مورد تشویق واقع شدند.

در رده مبتدی حسین حاجی محمدی با اسب بامداد از باشگاه البرز، آذر کیال با اسب جهاندار گیتانو از همان باشگاه و محمدرضا محمودی با اسب توکا از باشگاه مهرآریا مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده E پویان محمدی نژاد با اسب برانوش از باشگاه البرز تشویق شد.

در رده نونهالان فرزاد سهیل قاسمی با اسب تکش از باشگاه اوسینا همدان، امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه ژاله و مهدی علیخانی با اسب ادلون از باشگاه البرز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رده نوجوانان مبین نجف پور با اسب عالیجناب از باشگاه البرز، سارا عقیلی با اسب آیناز از باشگاه البرز و بهار عقیلی با اسب هاید سی وی ان از باشگاه البرز و در رده بزرگسالان مهرداد سهیل قاسمی با اسب تکش از باشگاه اوسینا همدان، مهدی حاج کاظمی با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش و مسعود نصرتی با اسب لئوناردو از همان باشگاه جایگاه های اول تا سوم را از آن خود ساختند.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این دوره از رقابت ها با حضور احسانی فاخر سرپرست و سایر اعضای هیات سوارکاری استان قزوین برگزار شد.

شرکت میعادخودرو قزوین به عنوان اسپانسر این دوره از مسابقات اهدای جوایز را برعهده گرفته بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز