معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

اعزام یک دستگاه خودروی اطفای حریق و سه نیروی عملیاتی به مرز مهران

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۳۳۳۰۴
اعزام یک دستگاه خودروی اطفای حریق و سه نیروی عملیاتی به مرز مهران
معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین از اعزام یک دستگاه خودروی اطفای حریق و سه نیروی عملیاتی به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "قدیر موسی خانی" معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن حماسه بزرگ پیاده روی اربعین یک واحد خودروی اطفای حریق و سه نیروی عملیاتی از تاریخ چهارم الی 26آبان ماه در مرز مهران حضور خواهند داشت.

 موسی خانی افزود: با توجه به شور و جمعیت زیاد مردمی در مرزهای غربی کشور که در ایام اربعین حسینی برای اعزام به کربلای معلی و حضور در حماسه بزرگ پیاده روی وجود دارد تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی با همکاری یکدیگر به منظور ایجاد امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران در تلاش هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز با هماهنگی ستاد اربعین قزوین یک دستگاه خودرو اطفای حریق و سه نیرو عملیاتی را جهت امدادرسانی به زائرین و حفظ ایمنی پارکینگ پایانه مرزی در مرز مهران از تاریخ چهارم آبان الی 26آبان ماه سال جاری به این محل اعزام و مستقر نموده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: نیروهای اعزامی 24ساعته برای امداد رسانی به مردم آماده هستند و  در  این مدت در حوادث مختلفی نیز حاضر شده اند که در این بین می توان به حادثه تصادف یک دستگاه خودرو پرشیا با اتوبوس در ساعت5 و 30دقیقه صبح روز جمعه 12آبان که در محور مهران به پایانه مرزی اتفاق افتاد اشاره کرد.

 وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور پیدا کردند و پس از قطع جریان برق خودرو و خارج کردن تنها مصدوم حادثه از خودرو پرشیا به ماموریت خود پایان دادند.

آتش نشانی (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز