بیش از ۱۲۵۰ پروژه نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۹:۳۳
کد خبر: ۶۳۳۳۷۶
بیش از ۱۲۵۰ پروژه نیمه تمام خراسان رضوی به اتمام رسید
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از یک هزار و 250 پروژه نیمه تمام عمرانی در این استان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی سالیانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تعداد معادل 68 درصد پروژه های نیمه تمام استان است، افزود: تعداد پروژه های عمرانی نیمه تمام این استان در سال 92 بیش از یک هزار و 850 پروژه بود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: تکمیل این طرح ها بر اساس برآورد اولیه دست کم 28 هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه نیاز داشت.

وی گفت: از 1250 پروژه نیمه تمام 850 پروژه طی سال های 93 و 94 تکمیل شده و حدود 400 پروژه دیگر هم سال گذشته به اتمام رسیده است.

سالیانی با بیان اینکه دولت طی این سال ها با تنگناهای مالی بسیار مواجه بود افزود: با این حال تلاش شد پروژه های عمرانی استان متوقف نشود.

وی اظهار کرد: در سال 93 برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان در مجموع 6 هزار و 660 میلیارد ریال تخصیص داده شد که این رقم در سال 94 با شدت یافتن مشکلات و محدودیت های مالی دولت به سه هزار و 340 میلیارد ریال کاهش یافت.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته نیز چهار هزار و 380 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان اختصاص یافت.

سالیانی افزود: اعتبارات مصوب امسال برای حوزه عمرانی استان 13 هزار و 390 میلیارد ریال است که تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد ریال آن تخصیص یافته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: در مجموع طی چهار سال گذشته از 44 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب عمرانی معادل 17 هزار و 50 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تخصیص یافته است.

سالیان گفت: امسال برای تکمیل 530 پروژه نیمه تمام باقی مانده استان برنامه ریزی شده و علاوه بر آن 668 پروژه جدید دارای اولویت نیز تعریف و به اجرا درآمده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی افزود: متوسط تخصیص منابع عمرانی استان طی سال جاری تاکنون 20 درصد بوده است.

وی اظهار کرد: سعی می شود منابع مالی در طرح ها و پروژه هایی هزینه شود که مردم سریعتر از مزایای آن بهره مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز