دیروز رخ داد ؛

دیدار استاندار گلستان با معاون رییس جمهور

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۶:۰۷
کد خبر: ۶۳۳۴۰۶
دیدار استاندار گلستان با معاون رییس جمهور
به دنبال سلسله دیدارهای دکتر سید مناف هاشمی با مقامات و مسئولان کشوری، استاندار گلستان این بار به منظور پیگیری و رفع برخی از مشکلات فراروی توسعه استان، با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرامون راه آهن اینچه برون – گرگان - گرمسار و همچنین بندر خشک اینچه برون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا  و به نقل از استانداری گلستان، در این دیدار که دیروز در تهران صورت گرفت، استاندار گلستان خواستار تسریع در اجرای پروژه های برقی کردن راه آهن اینچه برون – گرگان - گرمسار و همچنین احداث بندر خشک اینچه برون شد.

استاندار گلستان، احداث بندر خشک در پایانه اینچه برون را عاملی موثر در اشتغال پایدار دانست و گفت: با توجه به همسایگی گلستان با کشورهای حاشیه دریای خزر و حوزه cis، احداث بندر خشک تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد و افق اشتغال استان را متحول می کند.

دکتر هاشمی، با اشاره به برقی کردن پروژه راه آهن اینچه برون – گرگان – گرمسار اظهار کرد: پروژه برقی کردن راه آهن اینچه برون – گرگان – گرمسار با تامین مالی شرکت روسی از طریق فاینانس 1.2 میلیارد یورویی انجام خواهد شد.

دکتر محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های استاندار گلستان، برای پیگیری خواسته های مطروحه قول مساعد داد و دستورات لازم را صادر کرد.

 

نظر شما