توقف خودروی حامل۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر با گلوله پلیس

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۴۴۷
توقف خودروی حامل۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر با گلوله پلیس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر و کشف 220 کیلوگرم حشیش و تریاک در بازرسی از خودرووی خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان، سرهنگ"سید تقی حسینی" اظهار داشت: به دنبال تشدید طرح های مقابله با سوداگران مرگ و در پی اقدامات علمی و تخصصی، ماموران این پلیس دریافتند فردی قصد دارد محموله ای از مواد مخدر را از استان های جنوبی به اصفهان منتقل کند.

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از این موضوع اقدامات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری فرد مذکور انجام دادند و سرانجام اکیپ های عملیاتی این پلیس در یک عملیات ضربتی هنگامی که این قاچاقچی وارد یکی از محورهای مواصلاتی اصفهان شده بود  نسبت به متوقف کردن خودروی وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت:  ماموران بارعایت قوانین به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت خودرو توانستند آن را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر  مقدار 190 کیلو گرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در ادامه این عملیات همدست متهم نیز شناسایی ودستگیر شد اظهار داشت: در این رابطه هر دو متهم به همراه پرونده چهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز