استاندار بوشهر:

صاحبان اندیشه در عرصه خبر و رسانه نقشی مهم و تعیین‌کننده برای توسعه هر جامعه و استانی دارند

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۳۵۴۵
صاحبان اندیشه در عرصه خبر و رسانه نقشی مهم و تعیین‌کننده برای توسعه هر جامعه و استانی دارند
استاندار بوشهر گفت: صاحبان اندیشه در عرصه خبر و رسانه نقشی مهم و تعیین‌کننده برای توسعه هر جامعه و استانی دارند و بدون توجه به ایده‌های آنها و صرفا نگاه بر کارکرد یک دستگاه اجرای متولی یک بخش، امکان توسعه و پیشرفت به شکل کاملی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست  با مدیر و کارکنان دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان بوشهر گفت : در کنار ایجاد یک فضای مساعد سیاسی به دنبال اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه استان بوشهر هستیم.

وی افزود:در این راه تعامل با همه گروه‌ها، احزاب و دسته‌جات سیاسی شناسنامه‌دار که در چارچوب قانون اساسی و نظام در سطح استان بوشهر فعالیت‌ می‌کنند در برنامه داریم و معتقدیم که با وجود تفاوت در دیدگاه می‌توانیم با کمک همدیگر به رشد و توسعه استان در شاخص‌های مختلف اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و علمی کمک کنیم.

استاندار بوشهر با اعلام این که دولت به دنبال اجرایی‌کردن خواسته‌ها و مطالبات مردم در یک فضای آرام و بدون تنش است، تصریح کرد: معتقدیم که نقدی که همراه با راه‌کارهای مناسب باشد می‌تواند با اصلاح امور و فسادزدایی از سیستم و ساختار اجرایی، زمینه ایجاد تحول در این مسیر را ایجاد کند و نگاهمان این است که با آغوش باز به استقبال از نقدها و ایده‌هایی برویم که به توسعه استان کمک می‌کند.

گرواند نقش مطبوعات و اصحاب رسانه برای پیشرفت استان بوشهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: صاحبان اندیشه در عرصه خبر و رسانه نقشی مهم و تعیین‌کننده برای توسعه هر جامعه و استانی دارند و بدون توجه به ایده‌های آنها و صرفا نگاه بر کارکرد یک دستگاه اجرای متولی یک بخش، امکان توسعه و پیشرفت به شکل کاملی امکان‌پذیر نیست و مشی اعتدالی دولت نیز همین است که از نظرات مشاوره‌ای نخبگان و اندیشمندان استفاده کند.

استاندار بوشهر ادامه داد: از مدیران دستگاه‌ها اجرایی استان بوشهر، خواسته‌ام که برای جایگاه نقد در ساختار اداری خود اهمیت ویژه‌ای قائل شوند و از نظرات نقادانه اهالی رسانه نیز استفاده کنند.

گراوند بیان کرد: قانون‌گرایی، آرامش سیاسی، تحقق اقتصادی مقاومتی، ایجاد زیرساخت‌ها برای بهبود وضعیت رفاه و معیشت مردم و حفظ محیط زیست از مهمترین اولویت‌ها برای رسیدن به توسعه پایدار در برنامه‌های مدیریت ارشد استان بوشهر است.

 وی ادامه داد: اگر خواستار استانی توسعه یافته در شاخص‌های مختلف هستیم باید ضمن کمک به ایجاد یک فضایی آرام در سطح استان، رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار قرار دهیم و با تعامل مناسب با همه گروه‌هایی که معتقد به نظام اسلامی هستند و استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد کسب و کار مناسب گام برداریم.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های خوبی که از مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان بوشهر و سایر رسانه‌ها سراغ داریم، انتظار می‌رود که با بیان نارسایی‌ها و پیشنهادهای نخبگان جامعه، زمینه کمک به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع نواقصات موجود در ساختار اجرایی و اداری‌شان را فراهم سازند.

وی ادامه داد: وجود خبرنگارانی تحصیل‌کرده و حرفه‌ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر این توقع را ایجاد کرده که بتوانند با معرفی جاذبه‌های مختلف استان بوشهر زمینه جذب سرما‌یه‌گذار به این استان را فراهم سازند تا شاهد بیش از پیش استان در شاخص‌های مختلف اقتصادی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز