در نشست ساماندهی میادین میوه و تره بار فرمانداری تهران مطرح شد:

الزام نصب برچسب قیمت بر روی کالا های تره بار

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۷:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۶۵۶
الزام نصب برچسب قیمت بر روی کالا های تره بار
نشست بررسی چالش ها و ساماندهی میادین میوه و تره بار تهران به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا سرویس استان تهران، نشست بررسی چالش ها و ساماندهی میادین میوه و تره بار تهران با حضور معاون برنامه ریزی و اداری فرمانداری تهران ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، نماینده اداره کل صنعت، معدن و تجارت،  نماینده اتاق اصناف تهران، مدیریت میدان مرکزی میوه و تره بار ، معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، نمایندع کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران  و اتحادیه های بار فروشان و فروشمدگان میوه و سبزی تهران در  فرمانداری تهران برگزار شد.

ساماندهی معابر عمومی و برخورد با غرفه های دارای مقدار بار زیاد، که موجب سدمعابر شهری شده اند، با مدیریت میدان مرکزی میوه و تره بار و همراهی کارشناسان راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین بنا به طرح کمیته کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد تا در کمیسیون نظارت، مکانیزم عملیاتی شدن خالص فروشی مطرح و کلیات آن در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

نکته قابل توجه برای مخاطبان، تصویب مقررات نصب برچسب قیمت بر روی کلیه محصولات میادین میوه و تره بار و واحد های خرد ، در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز