رییس ایستگاه شماره۶ سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

حریق یکی از شعب بانکی قزوین اطفای شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۸:۳۶
کد خبر: ۶۳۳۷۷۳
حریق یکی از شعب بانکی قزوین اطفای شد
رییس ایستگاه شماره6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مهار آتش سوزی یکی از شعب بانکی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "مرتضی روزبه" رییس ایستگاه شماره6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی حریق ایجاد شده در یکی از شعب بانکی استان قزوین اطفای و از بروز آتش سوزی در محیط اطراف این شعبه جلوگیری شد.

روزبه در تشریح جزییات این حادثه گفت: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه125 آتش نشانی قزوین در ساعت5 و 36دقیقه بامداد روز یکشنبه 14آبان ماه سال جاری از وقوع آتش سوزی در یکی از شعب بانکی در قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان سه ایستگاه شهید بابایی، نواب و مولوی را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه مشاهده شد از داخل بانک دود بسیار شدید و غلیظی خارج می شود که آتش نشانان بلافاصله با هماهنگی عوامل انتظامی و حضور مسوولین بانک با استفاده از تجهیزات ویژه اطفای حریق و دستگاه تنفسی وارد بانک شده و پس از دسترسی به کانون حریق، سرانجام موفق شدند در زمانی اندک این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند.

روزبه با بیان اینکه کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی دارند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، دود حاصله را به وسیله فن های ویژه از داخل بانک به بیرون تخلیه کرده و همچنین محل حادثه را به طور کامل ایمن کردند.

 

نظر شما