آیت‌الله نوری‌همدانی:

مکتب امام حسین(ع) به دنیا معرفی شود/از فرصت اربعین باید استفاده کرد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۹:۴۶
کد خبر: ۶۳۳۸۷۵
مکتب امام حسین(ع) به دنیا معرفی شود/از فرصت اربعین باید استفاده کرد
آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند گفت: آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا اهداف و آرمان های انقلاب را از بین‌برده یا کم‌رنگ ‌کنند..

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله نوری‌همدانی در جلسه درس خارج فقه خود با اشاره به ایام اربعین تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که که در این ایام زائران با هر دین و مذهب و ملیتی برای نشان دادن ارادت خود به امام حسین (ع) در این مسیر قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: اربعین یک فرصت است تا دنیا را با هدف امام حسین (ع) آشنا کنیم تا بدانند که دنیا همچنان تشنه آزادی و مبارزه با ظلم است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اندیشه و مکتب حسین(ع) مرز و زمان نمی‌شناسد افزود: بعداز گذشت قرن‌ها از واقعه  عاشورا اندیشه و مکتب حسین(ع) همچنان زنده است و تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله 13 آبان تصریح کرد: حرکت امام خمینی(ره) نیز برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) بود، امام راحل اسلامی را معرفی کرد که حامی مظلومان است و زیربار ظلم نمی‌رود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی گفت: مسئولان باید مراقبت باشند که فریب غرب را نخورند وبا استفاده از تجربه ها وارد آزمون و خطا نشوند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا  اهداف و شعار‌های انقلاب را از بین‌برده یا کم‌رنگ ‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز