راشد پرستار مدیر موسسه مدیران جوان خدمت وتلاش خبر داد

ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل برپا می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۰:۲۹
کد خبر: ۶۳۳۹۶۶
ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل برپا می‌شود
به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا خواهد شد.

به گزارش برنا،راشد پرستار مدیر موسسه مدیران جوان خدمت وتلاش گفت: با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل، سازمان بسیج علمی پژوهشی فناوری، پایگاه علمی بسیج امام رضا (ع) و مؤسسه مدیران جوان خدمت و تلاش، ایستگاه سلامت و فرهنگ در روز اربعین حسینی برپا خواهد شد.

مدیر موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش، با اعلام این اخبر، اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت در امام‌زاده سید صدرالدین اردبیل برپا شده و خدمات مختلف پزشکی، فرهنگی و آموزشی در این مرکز انجام خواهد شد.
پرستار بر ضرورت اجرایی شدن چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف تأکید کرد و ادامه داد: پایش فشار خون و قند خون، ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو و مشاوره بهداشتی و سلامت از خدمات ارائه شده در این ایستگاه خواهد بود.
وی به توضیح دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز پرداخت و ادامه داد: محاسبه شاخص توده بدنی، مشاوره مامایی، توزیع ویتامین D3 و بروشور مرتبط با سلامت از دیگر خدمات ارائه شده در این ایستگاه خواهد بود.
پرستار از گسترش این برنامه به نقاط محروم شهر برای حمایت از محرومان و مستضعفین در روزهای آینده خبر داد و گفت: این برنامه مصادف با اربعین حسینی در روز پنجشنبه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در امام‌زاده سید صدرالدین شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز