نخستین نمایشگاه محیطی عکس عاشورایی در ارومیه افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۳۹۶۹
نخستین نمایشگاه محیطی عکس عاشورایی در ارومیه افتتاح شد
اولین نمایشگاه عکس عاشورایی به همراه موکب های اربعین حسینی، با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مدت پنج روز مصادف با عصر اربعین حسینی در خیابان امام خمینی (ره) ۲ برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اولین نمایشگاه عکس عاشورایی به همراه موکب های اربعین حسینی در خیابان امام خمینی(ره) ۲ ارومیه افتتاح شد.

این نمایشگاه با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از تاریخ ۱۵ آبانماه به مدت پنج روز و مصادف با عصر اربعین حسینی ۲ برگزار می شود.

احد یوسفی در افتتاحیه اولین نمایشگاه  محیطی عکس عاشورایی  که با حضور مسئولین شهری و استانی در مقابل ساختمان شهرداری مرکزی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد محیطی مناسب برای عزاداری  مردم ارومیه در ایام اربعین حسینی به طول ۳۰۰متر و آذین بندی این مکان از سوی سازمان رهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای این نمایشگاه است.

وی افزود: از فرهنگسراها و محله های مختلف شهر  موکب هایی در این نمایشگاه برپا شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در این نمایشگاه ۵۵ عکس از ۲۹ عکاس هنرمند ارومیه به نمایش درآمده که از بین ۲۱۰ عکس ارسال شده انتخاب شده اند.

به گفته یوسفی اولین نمایشگاه محیطی عکس عاشورایی هر روز از ساعت ۳۰/۸ تا ۲۲ میزبان هیئت های عزاداری مختلف و مردم ارومیه تا عصر اربعین حسینی با محوریت فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اختصاص رتبه نخست کشوری این شهر در  هنر عکاسی را  یکی از  مهم ترین دلایل استفاده از آثار برتر هنرمندان عکاسی در این نمایشگاه برشمرد و افزود: خریداران عکس های هنری و هنرمندان می توانند تابلو عکس، اثر انتخاب شده خود در این نمایشگاه را با حضور در گالری میلان ارومیه خریداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز