استاندار ایلام :

موافقت دولت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی برای چهاربانده کردن مسیر حمیل - دهلران

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۶:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۱۹۱
موافقت دولت با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی برای چهاربانده کردن مسیر حمیل - دهلران
استانداری ایلام در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)گفت: این اعتبار در 2 قطعه حمیل به سمت ایلام و همچنین از ایلام به سمت مهران و تا دهلران هزینه خواهد شد.

به گزارش برنا-ایلام قاسم سلیمانی دشتکی اظهارداشت: بخش قابل توجهی از این مبلغ برای پرداخت مطالبات قرارگاه خاتم که مجری بخشی از این مسیر بوده هزینه خواهد شد و امیدواریم با همراهی این قرارگاه بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش پروژه های در دست اجرا باشیم.
استاندار ایلام با قدردانی از تلاش های مجموعه قرارگاه خاتم برای تکمیل طرح چهاربانده کردن مسیر صالح آباد به مهران یادآور شد: نیروهای این قرارگاه طی ماه های اخیر به صورت سه شیفته برای زیر بار ترافیک بردن این مسیر تلاش کردند که جای تقدیر دارد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: این تلاش در ایام اربعین امسال نتایج خود را نشان داد و شاهد ترافیک به نسبت روانی در مسیر بودیم و در جاهایی که با حجم بالای خودروها روبرو شدیم به صورت خود کنترلی بود و پلیس برای تنظیم جمعیت ورودی به پایانه در نقاطی اقدام به متوقف کردن خودروها می کرد.
وی اضافه کرد: بدون شک هر سال شاهد افزایش تردد زائران از مسیر مهران به کربلای معلی خواهیم بود که می طلبد امکانات ارتباطی نیز در همین راستا گسترش یابد و یکی از ایمن ترین مسیرها ایجاد خطوط ریلی است.
استاندار ایلام تاکید کرد: هم اکنون خط ریلی غرب کشور از سمت استان کرمانشاه به مرز خسروی رسیده و در صورت سرمایه گذاری می توان این خط را تا ایلام به طول 75 کیلومتر امتداد داد.
سلیمانی دشتکی افزود: امیدواریم با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء بتوانیم بعد از ایام اربعین امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز