فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره):

شهرستان ری از ۲۰ هزار نفر زوار اربعین پذیرایی میکند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۶:۵۵
کد خبر: ۶۳۴۲۰۱
شهرستان ری از ۲۰ هزار نفر  زوار اربعین پذیرایی میکند
اصغر آرزومندی گفت:شهرستان ری پذیرای ۲۰ هزار نفر از زوار اربعین از کشورهای روسیه، آذربایجان، افغانستان و پاکستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت: موکب زائران اربعین امام حسین(ع) با هماهنگی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)در رور سه شنبه مورخ شانزدهم آبان الی بیست و سوم آبان به مدت یک هفته در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برپا می گردد.

آرزومندی افزود: این موکب آماده پذیرایی از ۲۰ هزار نفر از زوار اربعین از کشورهای روسیه، آذربایجان، افغانستان و پاکستان می باشد، این موکب با هماهنگی‌های انجام شده آمادگی دارد زائرانی که قصد شب مانی دارند را تا حدود ۲۰۰۰ نفر اسکان دهد.

وی اظهار داشت: این موکب پذیرایی‌هایی مانند چای، آب معدنی، انواع میوه، شیرینی جات و بسته‌های فرهنگی را جهت زائران آماده کرده است ،همچنین در برنامه جاماندگان اربعین نیز پیش بینی شده که در روز اربعین حسینی حدود یکصدهزار نفر از شهرستان باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با پای پیاده به صورت کاروان های عزاداری حرکت نمایند.

فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در پایان گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با ارگان‌های مختلف شهرستان ری حدود ۲۰ ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی در نظر گرفته شده که از آنها پذیرایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز