مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد :

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری آبان ۹۷ در همدان

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۵:۴۱
کد خبر: ۶۳۴۳۸۰
برگزاری اجلاس جهانی گردشگری آبان ۹۷ در همدان
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: اجلاس سازمان جهانی گردشگری 23 تا 28 آبان ماه سال آینده در هتل باباطاهر همدان برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمیدرضا یاری گفت : سازمان جهانی گردشگری با عضویت 500 شرکت خصوصی وابسته از 130 کشور در حوزه گردشگری بین المللی فعالیت می کند و 9 شرکت خصوصی ایرانی عضو این سازمان هستند که شرکت سیاحتی علیصدر همدان یکی از این 9 عضو است که امسال به عنوان عضو هیات رئیسه این سازمان نیز انتخاب شد.

وی ادامه داد: از سال گذشته مکاتبات برای میزبانی اجلاس 2018 آغاز شد و با توجه به ظرفیت های ویژه همدان در حوزه گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد استان از جمله تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا و غار علیصدر، این میزبانی به ایران و استان همدان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: هم اکنون جدول کمیته های اجرایی برای برگزاری این اجلاس به استانداری همدان پیشنهاد شده و قرار است تا پایان هفته جاری این جدول نهایی به تصویب برسد.

وی بر اهمیت فعالیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در برگزاری این اجلاس تاکید کرد و گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نقش بسیار مهمی ایفا می کند و در این عرصه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه مادر می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف این بخش داشته باشد.

یاری اضافه کرد: این برای نخستین بار است که اجلاس جهانی گردشگری در ایران برگزار می شود و میزبانی همدان در این دوره از برگزاری اجلاس، افتخاری برای این استان محسوب می شود.

وی اظهار کرد: نام استان همدان در این رویداد بین المللی در سایت های جهانی و در سطح بین المللی مطرح می شود و با برگزاری شایسته و مطلوب این اجلاس می توان به ارتقای سطح تاسیسات و واحدهای گردشگری استان کمک کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز