مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

مصرف ۶۱۵ میلیون متر مکعب گاز در استان لرستان

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۹:۳۶
کد خبر: ۶۳۴۳۹۸
مصرف  ۶۱۵ میلیون متر مکعب گاز در استان لرستان
" حشمت اله شمس خرم آبادی " گفت: در 6 ماه نخست امسال 615 میلیون متر مکعب گاز در استان لرستان مصرف شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛شمس خرم آبادی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب ،افزود : تا پایان مهر ماه امسال حدود 706 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده که 615 میلیون متر مکعب آن طی 6 ماه نخست سال بوده است .

این مسئول بیان داشت: این در حالیست که سال 94 میزان گاز مصرفی کل استان بیش از 1490 میلیون متر مکعب و در سال 95 نیز میزان گاز مصرفی بیش از 1524 میلیون متر مکعب بود .

وی  تصریح کرد: در سالهای 94 و 95 مصرف گاز در 6 ماه نخست به ترتیب 606 و 573 میلیون متر مکعب بود که کمتر از 615 میلیون متر مکعب سال جاری بوده است .

شمس خرم ابادی یادآورشد: میانگین مصرف روزانه در سالهای 94 و 95 به ترتیب 3.26 و 3.08 میلیون متر مکعب بود و 7 ماهه نخست سال جاری نیز میانگین مصرف روزانه 3.31 میلیون متر مکعب بوده است .

وی اضافه کرد : در بخش خانگی هرچند سالانه بیش از 20 هزار مشترک افزوده می شود شاهد افزایشی در مصرف گاز نبوده ایم که این نشانه خوبیست لیکن با توجه به تاکیدات وزیر محترم نفت صنایع به سمت استفاده بیشتر از گاز سوق داده می شوند و همین امر میانگین مصرف روزانه را افزایش داده است .

شمس خرم ابادی  با اشاره به اینکه در انتهای فصل سرد هستیم ،خاطر نشان کرد : شرکت ملی گاز ایران همواره روشهای مصرف بهینه و ایمن گاز را به اطلاع مردم می رساند و امید می رود در سالهای آتی با رعایت این نکات شاهد مصرف کمتر گاز در بخش خانگی و بیشتر در بخش صنعتی باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز