طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری؛

ایزدمهر زارعی در شهرداری رازمیان ابقا شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۷:۱۱
کد خبر: ۶۳۴۴۰۵
ایزدمهر زارعی در شهرداری رازمیان ابقا شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری؛ ایزدمهر زارعی شهردار رازمیان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم معارفه شهردار رازمیان با حضور "رضا گروسی"  مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری؛ بخشدار رازمیان و دیگر مسوولان برگزار و با تصمیم اعضای شورای شهر و حکم استاندار قزوین ایزدمهر زارعی شهردار رازمیان به مدت چهارسال دیگر سکان شهرداری این شهر را در دست گرفت.

زارعی در این مراسم در تشریح رئوس برنامه هایش در شهرداری رازمیان اظهار کرد: پیگیری تنظیم و تبیین برنامه ۲۰ساله شهر؛ زمینه سازی برای ایجاد درآمد پایدار در شهر؛ جذب سرمایه گذار جهت طرحهای مختلف گردشگری و توسعه و تکمیل زیرساختهای گردشگری در شهر رازمیان از جمله مهم ترین برنامه های شهرداری در دوره جدید است.

وی ادامه داد: همچنین ایجاد اقامتگاه های بوم گردی و سنتی با مشارکت شهروندان؛ توزیع متوازن امکانات مورد نیاز برای تسهیل جریانات زندگی در شهر؛ ایجاد ساز و کار موثر و مناسب برای اجرای با کیفیت و بهنگام پروژه های عمرانی شهر رازمیان؛ ارتقا سیما و منظر و مبلمان شهری هم در دستورکار شهرداری قرار خواهد گرفت.

شهردار رازمیان خطاب به مدیرکل امور شهری استانداری گفت: شهرهای کوچک امثال رازمیان، نیاز به حمایت بیشتر حضرتعالی و مجموعه استانداری و معاونت محترم عمرانی دارند که امیدواریم انشاالله در بحث ارزش افزوده شاهد اختصاص منابع خوبی به این شهر باشیم.

زارعی همچنین از حضور همه مسئولان و متنفذین استان و منطقه الموت در مراسم معارفه اش تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب شهردار رازمیان که به امضای استاندار قزوین رسیده است قرائت و به وی اهدا شد.

شهردار رازمیان1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز