خانه جوانان محلی برای افزایش مشارکت و فرصت دهی به جوانان

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۰:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۴۱۵
خانه جوانان محلی برای افزایش مشارکت و فرصت دهی به جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خانه جوانان فرصتی را برای جوانان فراهم می‌کند تا توانای‌های خود را در عرصه‌های مختلف برای مسئولین به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد , کوروش صبوریان در نشست صمیمی سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی با معاون سیاسی، اجتماعی و امینیتی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: هم اکنون خانه جوانان استان مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، امیدواریم تا طبق صحبت های مطرح شده از مسکن و شهرسازی زمین هایی به صورت رایگان در اختیار ما قرار بگیرد تا ما ساخت و ساز را برای احداث خانه های جوان طبق بودجه تعیین شده انجام دهیم در حال حاضر در ۵ شهرستان مقدمات ساخت خانه‌های جوانان فراهم شده است.

وی در خصوص ساختمان جوانان گفت: این ساختمان ۳ طبقه ۱۸ اتاق دارد و ماهیانه ۱۵ ملیون اجاره آن است، ۵۰ ملیون تجهیزات آماده شده و ۸ سمن که عضو هئیت امنا هستند در اینجا مستقر شده‌اند و سمن های دیگر هم در این محل رفت و آمد دارند ، ساختمان ۱ سالن اجتماعات، یک اتاق ورزشی، اتاق مشاوره، کافی شاپ و اتاق مدیریت نیز در این ساختمان فراهم شده است.

صبوریان همچنان افزود: ۶۵ عنوان برنامه در حوزه های مختلف و ۱۵ کارگاه برگزار شده است و ۲۵ سمن فعال در اینجا فعالیت دارند و در انتهای سال نیز به بالاترین تعداد ثبت سمن ها خواهیم رسید، امیدواریم تا انتهای سال ۹۶ به رکورد ۲۳۱ ثبت سمن برسیم که آمار بسیار خوبی است و کاری که قرار است تا سال ۱۴۰۰ اتفاق بیافتد را ما در یک سال امیدواریم انجام دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در شهرستان ها در شش ماه اول ۲۴ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شده و امیدواریم با پیگیری شما در شهرستان های دیگر نیز این اتفاق بایفتد و در انتها نیز امیدواریم اتفاق خوبی برای استان رقم بخورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز