رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

سماجت مدیر فرودگاه یاسوج برای تعطیلی مجتمع گلخانه‌ای‌ظلم به ۷۰ کارگر است

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۸:۱۰
کد خبر: ۶۳۴۴۴۶
سماجت مدیر فرودگاه یاسوج برای تعطیلی مجتمع گلخانه‌ای‌ظلم به ۷۰ کارگر است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با مدیر فرودگاه یاسوج دعوا ندارم، گفت: سماجت فرودگاه یاسوج برای تعطیلی مجتمع گلخانه‌ای این فرودگاه ظلم به ۷۰ کارگر است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، جعفر گوهرگانی  گفت : قرارداد واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج در سال 89 منعقد شده و در آن زمان هیچ گونه مسئولیتی در جهاد کشاورزی نداشتم.

وی با تاکید بر اینکه بحث مطرح شده مبنی بر ویژه‌خواری و روابط فامیلی در واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با واقعیت همخوانی ندارد، عنوان کرد: سال 89 قرارداد مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با شرکت راه سبز منعقد شده و من اواخر سال 92 به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مشغول فعالیت شدم.

گوهرگانی عنوان کرد: نظارت بر تولید، خدمات دانش فنی، تامین نهاده‌های کشاورزی و در نهایت بحث رعایت اصول بهداشتی اعم از مبارزه با آفات، بیماری‌ها و دانش فنی به صورت رایگان جزو مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی در قبال مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در صورت ضرورت و درخواست متقاضی زیر نظر معاونت اختصاصی برای توسعه و خرید مکانیزاسیون و یا تکمیل و راه اندازی سردخانه اعتبارات بانکی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

گوهرگانی با بیان اینکه قرارداد شرکت راه سبز با فرودگاه یاسوج مدت‌دار است، افزود: بهره‌برداران این مجتمع گلخانه‌ای با استفاده از تسهیلات بانکی هم اکنون فعالیت دارند و در صورت هرگونه دست اندازی از طرف فرودگاه متضرر و ورشکسته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه دنبال افزایش اجاره بها بوده در حالی قرارداد در سال 89 با شرایط مشخص منعقد شده است، افزود: سازمان جهادکشاورزی حمایت از بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای را وظیفه خود می‌داند و خواهان ادامه فعالیت آنان تا پایان قرارداد هستیم.

گوهرگانی ابراز کرد: واکنش فرودگاه یاسوج به پیگیری استحقاق حق بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج مغرضانه بوده که در یک فرصت مناسب پیگیری حقوقی می‌شود و البته ادبیات مطرح شده از جمله عنوان فرافکنی و ویژه خواری در شان یک مدیر نبوده و البته به احترام مسئولان استانی بویژه نماینده عالی دولت در استان پاسخ فرودگاه را نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه با مدیر فرودگاه یاسوج دعوا ندارم، تاکید کرد: برای شفاف سازی موضوع با حضور مسئولان استانی بویژه استاندار این موضوع بررسی و برای یکبار برای همیشه حل و فصل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز