امروز رخ داد ؛

سفر مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به خراسان‌ جنوبی

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۳:۲۷
کد خبر: ۶۳۴۴۶۲
سفر مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به خراسان‌ جنوبی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از سفر دو روزه علی یزدانی، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ داود شهرکی با بیان اینکه این سفر دو روزه به منظور بازدید از تعدادی از شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام می‌گیرد،  گفت : در این سفر علی یزدانی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز 16 آبانماه صبح از شهرک صنعتی شهرستان طبس بازدید و پس از افتتاح شرکت تک پودر نوین طبس با  صنعت گران شهرستان دیدار می‌کند.

شهرکی افزود: در ادامه سفر، عصر یزدانی از ناحیه صنعتی عشق آباد و بشرویه  و تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان بازدید خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازدید از شرکت فراز پلیمر وکارخانجات نساجی فردوس و دیدار با صنعت گران این شهرستان از برنامه‌های پایانی سفر امروز مهندس یزدانی خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی در خصوص برنامه‌های روز دوم سفر مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به خراسان جنوبی گفت: بازدید از ناحیه صنعتی سرایان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و  استاندار خراسان‌جنوبی از برنامه های پیش بینی شده روز 17 آبان‌ماه است.

شهرکی خاطر نشان کرد: پس از بازدید از این طرح‌ها نتایج این سفر در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور یزدانی و استاندار خراسان جنوبی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز