رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در دیدار با استاندار تهران اظهار کرد:

نمایندگان مردم استان تهران کنار مسئولیت ملی در مسایل و مشکلات استان وحدت نظر دارند

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۱:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۶۱۳
نمایندگان مردم استان تهران کنار مسئولیت ملی در مسایل و مشکلات استان  وحدت نظر دارند
عارف در نشست استاندار با نمایندگان مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : ۳۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی در مسایل استان تهران به وحدت نظر خوبی دست یافته ایم و پذیرفتیم که در کنار مسئولیت ملی به مسایل استانی نیز بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در سخنانی با بیان اینکه برخلاف تصور عمومی استان تهران در خیلی از شاخص ها از جمله استان های غیر برخوردار به حساب می آید گفت: در بخش آسیب های اجتماعی و موضوع آب با چالش های زیادی در تهران مواجه هستیم.
 
وی افزود: ۳۵ نماینده در مسایل استان تهران به وحدت نظر خوبی دست یافته ایم و پذیرفتیم که در کنار مسئولیت ملی به مسایل استانی نیز بپردازیم و ایجاد چهار دفتر در چهار شهرستان استان تهران گویای این نگاه ویژه است.


 عارف با بیان اینکه ، استان تهران در بخش های مختلف از جمله سرانه فضاهای ورزشی، آموزشی و بهداشتی و درمانی یکی از محروم ترین استان های کشور است. عنوانن کرد، در فصل تعیین بودجه برای سال آینده هستیم و نمایندگان به همراه استاندار تهران در جلسه ای که با نوبخت تشکیل می شود تلاش می کنیم بودجه ای متناسب با نام استان تهران برای این استان تخصیص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز