آیت الله میرعمادی:

حرکت عظیم پیاده روی اربعین به یک فرهنگ تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰:۲۲
کد خبر: ۶۳۴۸۴۱
حرکت عظیم پیاده روی اربعین به یک فرهنگ تبدیل شده است
نماینده ولی فقیه در الرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:پیاده روی اربعین ، جوشش و حرکت عظیم مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت الله سید احمد میرعمادی  در جریان بازدید از دو موکب حضرت آیت اله خامنه ای  و حضرت زینب (س) خرم آباد،اظهارداشت : مردم در سراسر دنیا عشق و محبت خود را به امام حسین (ع) نشان می دهند و در این راستا زحمات پلیس جای تقدیر و تشکر دارد .  

وی  با بیان این که حرکت عظیم پیاده روی به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت : این پیاده روی یک جوشش و حرکت عظیم مردمی در سراسر دنیا است که محبت خود را به امام حسین (ع) نشان می دهند .

امام جمعه خرم آباد ایجاد و راه اندازی موکب در کشور ایران و عراق را نشان از محبت و عشق به اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد : حدود 300 نفر خادم لرستانی عاشق امام حسین (ع) در کشور عراق مشغول به خدمت رسانی به زوار هستند.

وی  پیاده روی اربعین حسینی را نمادی از شور و عشق مردم به اهل بیت (ع) خواند و افزود : حضور سبز پوشان نیروی انتظامی در این خصوص بسیار چشمگیر است .

آیت الله میرعمادی  نیروی انتظامی را پشتوانه خیلی خوبی برای مردم و کشور عنوان کرد و گفت : نظم و امنیت حاکم در تمامی برنامه ها و مراسمات همچون عاشورا و اربعین نشات گرفته از زحمات و تلاش های این نیرو است .

وی اجرای کلیه طرح ها و برنامه های موفقیت آمیز نیروی انتظامی در استان را بخاطر حضور مستمر و توانمند سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان خواند و بیان داشت : راه اندازی موکب در استان یک کارارزشمند مردمی است .

وی  نیروی انتظامی را نیروی مردمی عنوان کرد و افزود : نیروی انتظامی با شجاعت و ایثار گری و با توکل به خداوند توانسته است در راه تامین امنیت جامعه گام بردارد و در این زمینه موفقیت هایی را کسب کند .

آیت الله میرعمادی  با بیان این که خدمت به زوار کمتر از زیارت نیست ،یادآورشد :  پلیس در تمامی صحنه ها با اقتدار حضور دارد چرا که اربعین شاهکار واقعی نیروی انتظامی است و این را بدانید که  خدمت به زوار در پیشگاه خداوند بهترین اجر و پاداش را خواهد داشت .

وی  با بیان این که امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد ،خاطر نشان کرد : مطمئنا اجر و پاداش صادقانه و شبانه روزی نیروی انتظامی از طرف خداوند داده می شود که جا دارد از کلیه برنامه ها و خدمات رسانی نیروی انتظامی به زوار حسینی تقدیر و تشکر کنم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز