معاون وزیر ورزش و جوانان:

مردم به جوانان اعتماد دارند/ دولت به توانمندی سمن ها باور دارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۰:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۸۵۲
مردم به جوانان اعتماد دارند/ دولت به توانمندی سمن ها باور دارد
تندگویان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین گفت: دولت به توانمندی سمن ها باور دارد و به دنبال بهبود شرایط فعالیت آنهاست و در همین راستا تا پایان سال 3هزار سمن در کشور افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نشست ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین با حضور "محمد مهدی تندگویان" معاون وزیر ورزش و جوانان و اعضای ستاد ظهر چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه محمد مهدی تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بالارفتن سن مدیریت در کشور گفت: در انتخابات شورای شهر شاهد بودیم که مردم با  رای به جوانان و انتخاب آنها نشان دادند که به جوانان باور و اعتماد دارند و باید به خواست و رای مردم اهمیت داد.

تندگویان با تاکید به جوان سازی بدنه مدیریتی و تصمیم گیری کشور افزود: استفاده از جوانان در سطح مشاور جوان، دیگر قابل قبول نیست و باید از جوانان در بخش های مختلف مدیریتی استفاده کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه جامعه هستند، افزود: امروز یک چهارم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و مدیران وظیفه دارند این قشر پرتلاش را برای اداره آینده کشور تربیت کنند.

تندگویان با تاکید بر نقش سمن ها در مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها گفت: دولت به توانمندی سمن ها باور دارد و تا نقش این قشر در حل مسایل و مشکلات جامعه پررنگ تر شود بدنبال بهبود شرایط فعالیت آنهاست، در همین راستا تا پایان سال 3هزار سمن در کشور افتتاح می شود.

این مقام مسئول حوزه جوانان، به لایحه تفکیک وزارت ورزش از جوانان پرداخت و گفت: این لایحه الان در مجلس است و همه منتظریم تا نمایندگان در این مورد تصمیم منطقی و نهایی را بگیرند و تکلیف را روشن کنند.

photo_۲۰۱۷-۱۱-۰۸_۱۵-۴۰-۰۰

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز