مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین خبر داد:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها با استاندار قزوین

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۳۵۴۰۰
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها با استاندار قزوین
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین از برگزاری نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها با استاندار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "نصرت الله علیرضایی" مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین و دبیر شورای اطلاع رسانی استان با اعلام این خبر گفت: نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها با استاندار قزوین روز یکشنبه 21آبان ماه در محل استانداری برگزار می شود.

علیرضایی اظهار داشت: نقش و جایگاه رسانه ها در توسعه پایدار جوامع بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل هم اندیشی با فعالان این رسانه ها می تواند به مدیران برای پیشبرد اهداف خود کمک کند.

وی اضافه کرد: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکارعمومی در فرهنگ سازی و بستر آفرینی در فرایند توسعه استان اثرگذار هستند و جایگاه رکن چهارم دموکراسی را در جهان جدید بر عهده دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین افزود: مهمترین اولویت و شعار کلیدی مدیریت ارشد استان که در نشست های مختلف به آن تاکید شده است، توجه و تاکید بر توسعه پایدار،توسعه متوازن و منطقه ای است که تحقق این هدف به همکاری و همراهی همه نیروها و گروه ها از جمله رسانه های جمعی بستگی دارد.

علیرضایی گفت: در همین راستا و به منظور هم اندیشی درخصوص بررسی و تبیین شیوه ها و روش های مشارکت رسانه ها در تحقق شعار نماینده عالی دولت در استان، 21آبان ماه روز یکشنبه نشست هم اندیشی با حضور استاندار و مدیران و سرپرستان رسانه های مکتوب و مجازی استان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: امیدواریم در این نشست با همفکری و بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند نقش و جایگاه رسانه ها در توسعه پایدار و متوازن و روش های تحقق آن در استان تبیین و به شکل مشخصی ترسیم شود.

 

نظر شما