مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

حضور آتش‌ نشانان شهرداری قزوین در ۱۵عملیات مختلف

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۵۴۴۰
حضور آتش‌ نشانان شهرداری قزوین در ۱۵عملیات مختلف
مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری قزوین از حضور آتش‌ نشانان این سازمان در 15عملیات مختلف و انجام ماموریت خود در این زمینه طی 48ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ابوالفضل ذوالقدر"، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: کارکنان سازمان آتش نشانی قزوین در 48ساعت گذشته در 15مورد عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق حضور داشته اند.

ذوالقدر اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی و تماس ‎های مردمی با سامانه 125آتش نشانی قزوین در مورخه پنج شنبه18 و جمعه 19آبان ماه سال1396، تعداد 15مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عملیات 125آتش نشانی قزوین خبر داده شد.

وی افزود: عملیات‌ های انجام شده در این مدت مربوط به تصادف و واژگونی خودرو 2مورد، حریق منزل مسکونی دو مورد، حریق خودرو یک مورد، نشت گاز خودرو یک مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکونی یک مورد، حریق ضایعات و علفهای هرز چهار مورد، مشاهده مار داخل خودرو یک مورد، افکن چاه منزل مسکونی یک مورد و دو مورد گیر کردن حلقه انگشتری بوده که آتش نشانان با حضور به موقع و اقدام سریع نسبت به ایمن سازی محل حادثه و کاهش خطر اقدام کردند.

این مقام مسوول در ادامه گفت: با توجه به شروع فصل سرد سال و کاهش دمای هوا لازم است همه شهروندان در زمان استفاده از تجهیزات گرمایشی توصیه های ایمنی را رعایت کنند و برای گرم کردن فضای داخل ساختمان از وسایل گرمایشی مناسب و لوله های خروجی استاندارد استفاده کرده و از تخلیه کامل گاز سمی منوکسید کربن از طریق دودکش‌ ها اطمینان لازم را کسب نمایند و همچنین همه منافذ و روزنه های ورود و خروج هوا به داخل ساختمان را مسدود نکنند.

وی افزود: کارکنان سازمان آتش نشانی در تمامی اوقات شبانه روز با آمادگی کامل در ایستگاه های هشت گانه سطح شهر حضور دارند و کلیه شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و یا مسائل ایمنی با شماره 125آتش نشانی تماس بگیرند .

ذوالقدر در پایان توجه به اصول ایمنی را بسیار مهم ارزیابی کرد و از عموم شهروندان خواست تا با رعایت دقیق کلیه موارد ایمنی از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

آتش نشانی (2)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز