با حضور مسوولان؛

موانع انتقال مالکیت اراضی ملی به شرکت شهرکهای صنعتی قزوین بررسی شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۰۲۲
موانع انتقال مالکیت اراضی ملی به شرکت  شهرکهای صنعتی قزوین بررسی شد
جلسه بررسی مسائل و مشکلات انتقال مالکیت اراضی ملی به شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با حضور مسوولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه بررسی مسائل و مشکلات انتقال مالکیت اراضی ملی به شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با حضور "حمیدرضا خانپور"  مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی،  " علی اکبراسداللهی" مدیر کل منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی استان قزوین و معاونین و کارشناسان سه مجموعه برگزار و بر لزوم تعیین تکلیف مالکیت اراضی ملی تاکید شد.

 خانپور در این نشست تخصصی اظهار داشت: یکی از دغدغه های سرمایه گذاران مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی سند مالکیت اراضی است که به همت و تلاش دستگاهای خدمات رسان مرتبط در شهرکهای صنعتی لیا، خرمدشت، کاسپین و حکیمیه  در حال مرتفع شدن می باشد.

در این نشست مدیر کل منابع طبیعی استان قزوین با اشاره به بازدید صورت گرفته از واحدهای تولیدی تصریح کرد: حضور در خطوط تولیدی  واحدهای صنعتی و آشنایی با روند کار اجرایی تولید کنندکان همه دستگاهها به تسهیل گری و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان منجر شده که موجب رونق تولید و اشتغال پایدار جوانان خواهد شد.

در ادامه " رضا افلاطونی" مدیر امور اراضی استان قزوین گزارش کاملی از نحوه واگذاری اراضی به شهرکهای صنعتی ارائه و اعلام داشت: اولویت واگذاری زمین های دولتی به شرکت شهرکهای صنعتی بعنوان امن ترین مکان برای سرمایه گذاری و تولید کنندگان و سرمایه گذاران می باشد.

قبل از نشست تخصصی از واحدهای صنعتی نیک پارس تولید کننده اسنک، ارمغان پونک غرب تولید کننده فرشهای ماشینی ابریشمی و سروش طراوت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی بازدید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز