نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

تحقیق و تفحص از واگذاری سهام پالایشگاه نفت کرمانشاه مجدد به جریان افتاد/ رییس سازمان خصوصی سازی از ما شکایت کرد

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۶:۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۳۶۱۱۲
تحقیق و تفحص از واگذاری سهام پالایشگاه نفت کرمانشاه مجدد به جریان افتاد/ رییس سازمان خصوصی سازی از ما شکایت کرد
نماینده مردم کرمانشاه گفت: رییس سازمان خصوصی سازی کشور در یک روزنامه محلی گفتند از حقوق خود به صورت کیفری و قضایی اقدام کرده و از ما شکایت می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «احمد صفری»، نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از واگذاری سهام پالایشگاه نفت گفت: چندی پیش وزیر اقتصاد و امور دارایی در مذاکره با نمایندگان کرمانشاه، دو هفته زمان درخواست کرد تا با تشکیل هیات داوری موضوع واگذاری پالایشگاه کرمانشاه مورد بررسی قرار گیرد.

صفری ادامه داد: ما زمان مشخص را به وزیر مربوطه دادیم اما نتیجه خاصی به مجمع نمایندگان کرمانشاه اعلام نشد بنابراین تحقیق و تفحص را دوباره به جریان انداختیم. 

او متذکر شد: رییس سازمان خصوصی سازی کشور در واکنش به نمایندگانی که درخواست تحقیق و تقحص داشتند در یک روزنامه محلی گفتند از حقوق خود به صورت کیفری و قضایی اقدام کرده و از ما شکایت می‌کنند. من در پاسخ، توجه ایشان را به اصل 84 قانون قانون اساسی جلب می‌کنم که بر اساس آن نمایندگان حق اظهار نظر درباره هر موضوعی را دارند. 

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره بر اینکه «همیشه مدافع بیت المال خواهیم بود» تصریح کرد: تا انتهای این تحقیق و تفحص را پیگیری خواهیم کرد و به دنبال نتیجه به حق آن هستیم.

صفری در خاتمه گفت: ما به اصل 44 قانون اساسی احترام می‌گذاریم و طرفدار خصوصی سازی هستیم اما به عنوان خادم ملت با تاراج و حیف شدن بیت المال مخالفیم و با آن مقابله می‌کنیم. لذا آقای پورصمیمی، رییس سازمان خصوصی سازی کشور، مطمئن باشند به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز