مدیرکل بنیاد قزوین خبرداد:

افزایش۱۹/۴۳درصدی پرداخت وام مسکن به ایثارگران

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۶۶۶۵
افزایش۱۹/۴۳درصدی پرداخت وام مسکن به ایثارگران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از افزایش 19/43درصدی پرداخت وام مسکن به ایثارگران طی سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "غلامرضا حقایق‌ پور"، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طی سال جاری، پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته، 19/43درصد افزایش یافت.

حقایق پور ادامه داد: رفع مشکل مسکن خانواده ‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار بنیاد است و مسوولان مربوطه تلاش در خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته طبق سهمیه، بانک‌ ها موظف به پرداخت یک هزار فقره وام مسکن به جامعه ایثارگران بودند، گفت: این وام به دلیل کمبود اعتبارات، به 494ایثارگر با اعتبار 30میلیارد و 828میلیون تومان داده شده است.

حقایق ‌پور با بیان اینکه در سال جاری نیز طبق سهمیه باید به یک هزار نفر از جامعه ایثارگران وام مسکن پرداخت شود، افزود: مسوولان بنیاد با رایزنی‌های مختلفی که با روسای بانک‌ ها و استانداری قزوین انجام دادند تلاش کردند تا این وام به تعداد بیشتری از جامعه هدف بنیاد پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تاکنون 557فقره وام مسکن به جامعه ایثارگران پرداخت شده است، گفت: تا هفته آینده این وام به 33خانواده نیز داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته آینده، وام مسکن به 590نفر از جامعه ایثارگران استان قزوین با اعتبار 38میلیارد و 70میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 19/43 درصدی داشته است.

این مسوول افزود: در تلاش هستیم طبق سهمیه، مابقی وام‌های مسکن با مساعدت خوب مدیران بانک‌ها بزودی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی سال جاری، وام مسکن به جامعه ایثارگران در مرکز استان قزوین 70میلیون تومان، شهرهای اطراف 60میلیون تومان و روستاها 35میلیون تومان پرداخت شده است.

         

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز