ابراز همدردی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با مردم زلزله‌زده

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۱:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۱۶۳
ابراز همدردی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با مردم زلزله‌زده
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به دنبال جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله‌ی استان کرمانشاه، پیام تسلیت مشترکی را صادر کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم و مجید خدابخش بدین شرح است: 
«انا لله و انا الیه راجعون 
  
خبر اندوهبار و غم انگیز جان باختن و مصدومیت جمعی از هم وطنان و هم میهنان عزیز در حادثه تلخ و مصیبت بار زمین لرزه در غرب کشور و به خصوص استان کرمانشاه موجب تاثر و تالم فراوان گردید. 
  
مدیریت استان آذربایجان شرقی از همان ساعات اولیه بر اساس احساس وظیفه، با بسیج کلیه امکانات و اعزام تجهیزات و گروه های امداد و نجات، برای کمک به این عزیزان درمناطق زلزله زده اقدام نموده است. 
  
اینجانبان ضمن ابلاغ مراتب همدردی مردم شریف و متدین آذربایجان شرقی به عموم مردم داغدار استان های غرب کشور و به خصوص هم وطنان حادثه دیده استان کرمانشاه، از درگاه خداوند سبحان برای جان باختگان این حادثه دردناک، غفران و مغفرت واسعه الهی، برای مجروحان، شفای عاجل و برای کلیه بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت می نمائیم. 
  
امید است مردم خونگرم و نوع دوست آذربایجان شرقی همانطور که در حوادث مشابه نشان داده اند، با اهدای کمک های انسان دوستانه خود به نهاد های خدمت رسان، موجبات کاهش آلام هموطنان عزیزمان در این نقطه از ایران اسلامی  را فراهم آورند. 
  
سید محمدعلی آل هاشم 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز           
مجید خدابخش 
استاندار آذربایجان شرقی»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز