استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد :

لزوم پاسخگویی مسئولان منابع طبیعی و فرماندار شهرستان باشت در راستای قطع ۲۰۰ اصله درخت بلوط

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۳۷۸۳۵
لزوم پاسخگویی مسئولان منابع طبیعی و فرماندار شهرستان باشت در راستای قطع ۲۰۰ اصله درخت بلوط
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان شهرستان باشت باید در راستای قطع 200 اصله درخت بلوط در مسیر این شهرستان پاسخگو باشند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: مسئولان منابع طبیعی و فرماندار شهرستان باشت باید در راستای قطع 200 اصله درخت بلوط در مسیر این شهرستان پاسخگو باشند و پس از مدیریت این مشکل در خصوص بازسازی جنگل‌های این منطقه اقدام کنند.

وی بیان کرد: نباید برای حل هر مشکلی از قوه قهریه استفاده کرد و فلسفه انتخاب مدیران نیز ایجاد یک راه‌حل برای حل مشکلات و معارضات اجتماعی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید اعتبارات پژوهشی را به درستی مدیریت کنند و نباید این اعتبارات را بین کارمندان خود تقسیم کنند بلکه باید از تیم‌های تخصصی و علمی در این راستا استفاده شود.

احمدی تصریح کرد: دانشگاه‌ها در این حوزه پیشگام باشند و با استفاده از تیم‌های تخصصی خود برای پیشبرد اهداف پژوهشی استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بازگشت اعتبارات پژوهشی از سوی مدیران استانی قابل پذیرش نیست، ادامه داد: مدیران استان در برنامه‌ریزی مشکلی ندارند و ضعف اصلی مدیران در اجرای برنامه‌هاست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان جذب بودجه از سوی مدیران یکی از ملاک های ارزیابی آنهاست. در سطح استان مدیران کل و در شهرستان‌ها فرمانداران باید همه پروژه ها را به‌صورت ویژه بررسی کنند.

احمدی تاکید کرد: عملکرد مدیران را به‌صورت ویژه ارزیابی می‌کنم و پس از تذکر اخلاقی در صورت عدم اصلاح مسیر با مدیر متخلف برخورد می‌شود.دستگاه های اجرایی در اسرع وقت نسبت به تدوین برنامه پنج ساله حوزه اجرایی خود اقدام کنند.

وی بر حضور مدیران دستگاه ها با اطلاع کامل و آگاهی مناسب نسبت به تمامی ردیف های بودجه ای در جلسات تاکید کرد و گفت: مدیران باید برنامه ریزی و تحقق ریل گذاری ها را در دستور کاری خود قرار دهند و معاونین نسبت به فعالیت های اجرایی اقدام کنند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه اقدامات نه اصل بر پرسش گری است و نه به راحتی از کنار مسائل و موارد می گذریم، اضافه کرد: با هیچ مدیری تعارفی نداریم و به مدیرانی که در حوزه های مختلف مواظب کارهای خود نیستند با امر به معروف تذکر می دهیم و اگر اصلاح نشود، به تذکر بسنده نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز