نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه مجلس:

حق مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۶:۱۵
کد خبر: ۶۳۸۵۸۸
حق مردم جنوب استان بوشهر بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به گستردگی این حوزه انتخابیه، وجود تاسیستات پارس جنوبی و درآینده پارس شمالی حضور یک نماینده دیگر در مجلس برای افزایش توان خدمت رسانی به مردم این منظقه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سکینه الماسی گفت : با رایزنی های صورت گرفته در تلاش هستیم که نماینده ای به حوزه انتخابیه جنوب استان افزوده شود.

وی اضافه کرد: هیچ کس به دنبال تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر و الحاق آن به حوزه انتخابیه دیگری نیست.

الماسی، با رد هرگونه نظر جدایی شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر بیان کرد: در تلاش هستیم با مدارک و دلایل کارشناسی و علمی یک نماینده به نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های دیر، کنگان،جم و عسلویه افزوده شود و این تصمیم دیدگاه و نظر ماست و دنبال هیچ تفکیکی در این حوزه نیستیم که مردم شهرستان دیر را نگران کرده است.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون شهرستانی با 300هزار نفر جمعیت دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است در صورتی که چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیش از 300 هزار نفر جمعیت یک نماینده درمجلس دارند و اضافه کردن یک نماینده به این حوزه جنوبی حق مسلم مردم است.

امام جمعه دیر گفت: همگرایی و همدلی نیروهای دلسوز و نخبه شهرستان برای توسعه و پیشرفت ضروری است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: هرگاه بحث بر سر مسائل اساسی و اصولی و توسعه آینده شهرستان می شود همه نیروها با سلیقه های متفاوت باید دست به دست هم بدهند و برای منطقه و شهرستان تلاش کنند.

وی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در بخش های مختلف کشاورزی، تجاری، صیادی و اشتغال جوانان مورد تاکید است.

سخنگوی نمایندگان مردم شهرستان دیر گفت: مردم این شهرستان به هیچ نام و عنوان تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان را نمی پذیرد و بشدت مخالفت خود را ابراز می دارند.

کرم ابراهیمی افزود: مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی می خواهند شبهه مطرح شده در مورد تفکیک و انتزاع شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان را تکذیب و مخالفت خود را با این تفکیک همصدا با موکلان خود در این شهرستان از طریق رسانه های خبری اعلام کند.

وی گفت: درخواست پیگیری و مطالبه افزودن 2 نماینده به نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اولویت اول قرار گرفتن در اختصاص یک نماینده به حوزه انتخابیه جنوبی استان بدلیل جمعیتی و پایتخت اقتصادی کشوربودن و شرایط استراتژیک صنعتی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و به عنوان تنها حوزه چهار شهرستانی در استان بوشهر را مصرانه مطالبه می کنیم.

در هفته گذشته خبری مبنی بر تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب استان و الحاق آن به یکی از حوزه انتخابیه دیگر استان از قول نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی استان بوشهر مطرح و این امر باعث نگرانی مردم شهرستان دیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز