رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل خبر داد:

ارائه خدمات به زلزله زدگان با ۶ دستگاه آمبولانس

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۶۳۴
ارائه خدمات به زلزله زدگان با ۶ دستگاه آمبولانس
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: ما در حال حاضر با 6 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به زلزله زدگان غرب کشور ارائه خدمات می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حافظی فر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به دنبال استقرار نیرو و چندین دستگاه آمبولانس در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران به محض اطلاع از حادثه زلزله کرمانشاه ما در یک ماموریت جدید به نیروها و کادر درمانی خود دستور دادیم تا در محل زلزله زده کرمانشاه حاضر شوند.

وی ادامه داد: در کنار استقرار پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس 23 نفر از کادر مجرب فوریت های پزشکی استان اردبیل نیز در منطقه زلزله زده غرب کشور حاضر شدند تا به حادثه دیدگان ارائه خدمات کنند. 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل با اشاره به آواربرداری و جستجوی مصدومان و مجروحان این حادثه تلخ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای فوریت های پزشکی ما در شهرهای مختلف زلزله زده کرمانشاه حاضر شدند و روزانه به صدها مصدوم و مجروح این حادثه امدادرسانی می کنند. 

حافظی فر گفت: سایر امکانات ما نیز در حال آماده باش است که در صورت نیاز به محل زلزله زده اعزام خواهند شد تا به هموطنان ساکن در شهرهای کرمانشاه ارائه خدمات کنند. 

وی همچنین از اعزام یک محموله تجهیزات مورد نیاز بهداشتی، درمانی و دارویی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این محموله چند روز پیش برای تامین نیاز بهداشتی، درمانی و دارویی حادثه دیدگان به محل مورد نظر اعزام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز