درهفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان لرستان؛

برگزاری پنج بازی در شهرهای مختلف استان/پرسپولیس پلدختر و رهاورد خرم آباد همچنان در تعقیب صدرنشین

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۳۸۶۸۳
برگزاری پنج بازی در شهرهای مختلف استان/پرسپولیس پلدختر و رهاورد خرم آباد همچنان در تعقیب صدرنشین
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان لرستان با برگزاری پنج بازی در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ در اولین بازی از هفته پانزدهم در ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر پرسپولیس پلدختر در ادامه پیروزهای خود موفق شد با نتیجه دو بر یک اتحاد سرنمک بیران شهر را با شکست بدرقه کند.

پرسپولیس پلدختر که در این دیدار با یک بازی هجومی به دنبال باز کردن دروازه حریف بود با وجود حملات متعدد نتوانست به گل دست پیدا کند و شش موقعیت مسلم گلزنی را بازیکنان این تیم با بی دقتی از دست دادند تا اینکه در دقیقه 73 روی اشتباه دروازه و مدافع خود  توسط مهاجم اتحاد بیران شهر دروازه اش باز شد . پرسپولیس  با طرح حملات گسترده روی دروازه حریف  مزده برتری مطلق خود را در این بازی گرفت و روی دو گل دیرهنگام مازیار میررضایی در دقیقه 77و رضا خوشنام وند در دقیقه 81بازی خود را به سود خود به پایان رساند.

پرسپولیس با این پیروزی 29امتیازی شد تا با تداوم پیروزی های خود همچنان چشم انتظار لغزش بهزیستی خرم آباد مدعی اصلی برای  قهرمانی در لیگ برتر فوتبال لرستان بماند .علی غلامی ،علیرضا کاییدی ،رضا خوشناموند ،محمد درویشی،سجاد مرادی الوار ،صادق سهرابی (مجید رشنو )،عارف مرادی ،امیر محمد نصیری ،بهمن ناصری،مازیار میررضایی و حسن نصرالهی ( محمد ستاری )بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

پرسپولیس در بازیهای پیش رو به ترتیب در دورود به مصاف سپاهان می رود ،در پلدختر از پرسپولیس الیگودرز پذیرایی می کند و بالاخره در آخرین بازی فصل خود در سپیدشت باید رودروی شهرداری این شهر قرار گیرد.

در دومین بازی هفته نیز که عصر پنجشنبه برگزار شد تیم فوتبال المپیک دورود و شهرداری سپیدشت رودروی هم قرار گرفتندو در حالی که بازی تا دقیقه 70یک بر یک در جریان بود با اعتراض و درگیری بازیکنان تیم مهمان یعنی شهرداری سپدشت این بازی نیمه تمام ماند. این چهارمین بازی است که در لیگ برتر فوتبال لرستان نیمه تمام می ماند. در بازی هفته قبل نیز المپیک دورود که چهارمین مدعی قهرمانی در این فصل است بازی اش برابر میزبانش میلاد الیگودرز نیمه تمام مانده بود.

المپیک دورود 24امتیازی و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است و باید منتظر رای کمیته انظباطی هیات فوتبال لرستان در خصوص دو بازی نیمه تمام خود برابر میلاد الیگودرز و شهرداری سپیدشت بماند .  سپیدشتی ها نیز کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر لرستان دارند زیرا در این فصل دو تیم به لیگ یک سقوط می کند و فاصله تیم های هفتم و هشتم با دو تیم شهرداری سپیدشت و میلاد الیگودرز زیاد شده و روی کاغذ این دو تیم از شانس های اصلی سقوط به لیگ پایین تر قرار دارند.

روز جمعه نیز سه بازی در شهرهای مختلف برگزار شد که در حساس ترین بازی هفته بهزیستی خرم آباد در ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر برابر میزبان خود کشکان رود این شهر با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک تر شود.

اشکان سعیدیان و سجاد سپه وند گلزنان بهزیستی در این دیدار بودند و برای کشکان رود نیز در این دیدار بهزاد فریدونی از روی نقطه پنالتی گلزنی مرد. پرسپولیس پلدختر امیدوار بود با توقف بهزیستی برابر کشکان رود در پلدختر شانس قهرمانی اش افزایش پیدا کند اما با پیروزی بهزیستی در این دیدار این تیم با 33امتیاز روی کاغذ هم اکنون اصلی ترین مدعی قهرمانی است و دو تیم پرسپولیس پلدختر و رهاورد خرم آباد باید ضمن پیروزی در دیدارهای خود چشم انتظار توقف بهزیستی در سه بازی باقی مانده اش برابر تیم های پرسپولیس الیگودرز در خرم آباد ،میلاد الیگودرز در الیگودرز و المپیک دورود در خرم آباد باشند.

رهاورد خرم آباد تیم سوم جدول نیز با کسب هر سه امتیاز دیدار با میلاد الیگودرز در زمین شماره دو تختی خرم آباد 29امتیازی شد. رهاورد در این دیدار خانگی در حالی که با نتیجه یک بر یک تا دقیقه 70برابر حریف خود متوقف شده بود  با نتیجه سه بر دو برابر این تیم به برتری رسید.

در آخرین بازی این هفته نیز پرسپولیس الیگودرز در خانه برابر  حریف خود سپاهان دورود با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. الیگودرزی ها که تا پایان هفته سیزدهم از تیم های قعر نشین جدول و یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ پایین تر بودند با دو پیروزی برابر اتحاد بیران شهر و سپاهان دورود جمع اندوخته های خود را به عدد 16رساندند تا شانس خود را برای بقا و صعود به میانه های جدول رده بندی افزایش دهند.

در جدول رده بندی این رقابت ها بهزیستی با 33امتیاز صدرنشین است و تیم های پرسپولیس پلدختر با 29امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رهاورد خرم آباد در جایگاه دوم قراردارد. تیم های المپیک دورود با 24امتیاز در رده چهارم قرار دارد و بعد از این تیم نیز سپاهان دورود با 21امتیاز ،کشکان رود با 18امتیاز ،اتحاد بیران شهر با 16امتیاز ،پرسپولیس الیگودرز با 16امتیاز ،شهرداری سپدشت 10امتیاز و میلاد الیگودرز نیز با 6امتیاز در رده های پنجم تا دهم قرار گرفته اند.

گزارش : عباس دارایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز