امام جمعه طبس :

اگر بسیج تشکیل نمی‌شد وضعیت انقلاب اسلامی امروز نامشخص بود

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۱:۲۹
کد خبر: ۶۳۹۲۱۵
اگر بسیج تشکیل نمی‌شد وضعیت انقلاب اسلامی امروز نامشخص بود
امام جمعه طبس گفت: امروزه دیده می‌شود گروه تکفیری داعش در حال احتضار است و این نشان از اوج ذلت و خاری دشمنان قسم خورده اسلام است که به واسطه بسیج و فرهنگ بسیجی باعث شکست آنان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در جمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از فرمایشات امام راحل جهت حفظ انقلاب بود و اگر بسیج تشکیل نمی‌شد وضعیت انقلاب اسلامی امروز نامشخص بود.

وی با توجه به اینکه چنانچه تفکر بسیجی نبود، وضعیت این انقلاب نامشخص بود، تصریح کرد: اگر بسیج نبود شاید انقلاب اسلامی ما عمر کوتاهی داشت و نمی‌توانست دوام بیاورد و امروز همه ما شاهد هستیم اقدام حضرت امام و تفکر بسیجی مرزهای کشور ما را درنوردیده و در سایه تشکیل بسیج پیروزی‌های زیادی نصیب کشورهای مختلف می‌شود که نمونه آن در سوریه و عراق مشهود است.

امام جمعه طبس عنوان داشت: برگزاری برنامه دیدار با امام جمعه شهر در هفته بسیج و یا سایر مناسبت‌ها به دلیل وجود شخص امام جمعه نیست و این مهم یعنی احترام به انتصاب رهبر معظم انقلاب چرا که انتخاب امام جمعه از سوی ایشان است و در همه ایام پیمان با امامت و ولایت لازم بوده و انقلاب ما نیز به برکت ولایت فقیه به پیروزی رسیده است و اگر ولایت فقیه نبود دچار مشکلات زیادی در این راه می‌شدیم و باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

مهاجریان‌مقدم با توجه به اینکه در همه ایام و در همه روزها باید بسیج و تفکر بسیجی را گرامی بداریم، افزود: امیدواریم همگی در برنامه‌های بسیج حضور گسترده داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن برای مبارزه با حق لحظه‌ای آرام نگرفته و درنگ نمی‌کند و هر روز یک نقشه و برنامه را به پیش می‌کشد و این برنامه‌ها طبق اقدامات کارشناسی تنظیم می‌شود اما خوشبختانه با توجه به بصیرتی که مسلمانان دارند نقشه‌های آمریکا، صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها را نقش برآب کرده و می‌کنند.

امام جمعه طبس اضافه کرد: ابرقدرت‌های شیطانی جهان، گروه‌های تکفیری طالبان، وهابیت و داعش را از نظر تبلیغی و صلاح‌های متنوع و مختلف تجهیز کردند و به کشورهای اسلامی فرستادند که جنایات بسیار بزرگی از قبیل آدم‌کشی، کودک‌کشی و سوزاندن مردم انجام داده و حتی خود غربی‌ها که داد از حقوق بشر می‌زنند صدایشان در نمی‌آید.

مهاجریان‌مقدم بیان داشت: امروزه دیده می‌شود گروه تکفیری داعش در حال احتضار است و این نشان از اوج ذلت و خاری دشمنان قسم خورده اسلام است که به واسطه بسیج و فرهنگ بسیجی باعث شکست آنان شد.

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی موفق به تسخیر قلوب ملت ایران و‌ مردم آزادی‌خواه جهان اسلام شده است و همین باعث شده که مسلمین از مبارزه با دشمن خسته نمی‌شوند و روز به روز بر توان آنان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

 

نظر شما