مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:

اعزام تیرانداز همدانی به مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره یزد

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۴:۲۳
کد خبر: ۶۳۹۲۱۹
اعزام تیرانداز همدانی به مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره یزد
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیرانداز همدانی به اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره اعزام شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمدالله چاروسایی  گفت : اولین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره با حضور سوارکاران 12 کشور دنیا دوم تا چهارم آذرماه امسال در پیست طبیعی سریزد مهریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون سوارکاری توسط علی قورچیان به نام هنرهای رزمی سواره برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این رقابت‌ها برای نخستین بار استفاده از شمشیر و نیزه به مسابقات نیز افزوده شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حسین معتضدی‌کیانی تیرانداز پر افتخار کشور که در همدان ساکن است، تنها نماینده استان در این رقابت‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: این قهرمان خوب کشور دو سال بیاپی است که نتوانست در رقابت‌های جهانی حاضر شود و امسال قصد دارد پس از چند سال وقفه به میادین جهانی بازگردد.

وی اظهار کرد: معتضدی‌کیانی در حال حاضر در بوستان ارم همدان مشغول تمرین است و امیدواریم بعد از چند سال دوری از میادین امسال بتواند برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

چاروسایی گفت: طبق اعلام مسئولین برگزاری مسابقات، رقابت‌های جهانی2017 بسیار متفاوت با دوره‌های قبل خواهد بود چراکه قهرمانان این رشته با تمرینات بیشتر و بهره مندی از امکانات حرفه‌ای توانسته‌اند شرایط بهتری را برای این رقابت‌ها داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز