"عزیزپور"در گفت وگو با برنا خبرداد:

خانه جوانان خرم آباد فردا با حضور معاون وزیر ورزش افتتاح می شود/ طرح احداث خانه های جوان در سطح شهرستانهای استان

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۹:۵۱
کد خبر: ۶۳۹۴۲۱
خانه جوانان خرم آباد فردا با حضور معاون وزیر ورزش افتتاح می شود/ طرح احداث خانه های جوان در سطح شهرستانهای استان
"مدیر کل ورزش وجوانان استان لرستان " درگفت وگو با برنا از افتتاح خانه جوان خرم آباد با حضور "معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش وجوانان " درعصر فردا سه شنبه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علی یاور عزیزپوربعد ازظهر امروز  با اعلام این خبر اظهارداشت : خانه جوان خرم آباد عصر فردا سه شنبه با حضور محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان ومسئولین استانی افتتاح می شود.

وی افزود: خانه جوان خرم آباددر مساحتی بالغ بر 500متر مربع وبا صرف هزینه ایی به مبلغ 100 میلیون تومان برای تجهیزات آن در بهترین نقطه شهردر خیابان انقلاب ،محله شیرخوارگاه وروبروی کوچه 9 آراسته  ایجاد شده است.

عزیزپور  با بیان اینکه  این مکان فعلا استیجاری است  ،یادآورشد:تلاشمان این است که خانه جوان خرم آباد را به صورت  دائمی وتحت مالکیت دولتی ایجاد کنیم  که دراین راستا اعتبارات  خانه جوان دائمی  را در سال 96 تعریف کرده یم وبا توجه به انجام طراحی وجانمایی اولیه امیدواریم که هرچه زودتر این طرح به صورت دائمی عملیاتی شود.

وی درادامه با اشاره به طرح احداث خانه های جوان در شهرستان های دیگر استان ،گفت: طرح احداث خانه های جوان درشهرستانها را  با توجه به بافت جمعیتی هر شهرستان با یک تیپ مشخص در دستور کار داریم که درراستای برنامه های  دولت دوازدهم استاندار محترم وفرمانداران زمین لازم رادر اختیار وزارت ورزش قرار می دهند وپس از  تامین اعتبار  خانه های جوان شهرستان ها را نیز احداث می کنیم .

عزیزپور با اشاره به ساختمانها قبلی موسوم به خانه های جوان در شهرستان های استان ، خاطر نشان ساخت: قبلا به وسیله  سازمان ملی جوانان یک سری ساختمانها تحت عنوان خانه جوان با اعتبار استانداری ایجاد شده بود که دراین خصوص ما مکاتبه کردیم وبا پیگیری های به عمل آمده  تلاش می کنیم  این ساختمانها را به اداره ورزش وجوانان بازگردانیم ؛ متاسفانه به خاطر اینکه هزینه ساخت این ساختمانها توسط استانداری  انجام گرفته است وتحت مالکیت وزارت کشور است بخشی از مراحل مربوط به واگذاری این ساختمانها انجام نشده است و در اختیار استانداری وفرمانداریها  قراردارد  که  امیدواریم این ساختمانهارا در اختیار ما قرار دهند تا آنها را برای ایجاد خانه های جوان  شهرستانها به کارگیریم.

وی  با اشاره به اهمیت ونقش خانه های جوان درجامعه نیز گفت: خانه های جوان از نیازهای مهم جوانان محسوب می شود که نقش مهمی در ساماندهی وسازماندهی کارها وفعالیت های جوانان  ایفا می کنند.

عزیزپور ادامه داد:  خانه جوان مکانی است دارای  فضاهای آموزشی  با تجهیزات لازم ،کتابخانه جوان ،سالن جلسات ، امکانات تفریحی  وهمچنین مکانی  است برای محل رجوع جوانان وبرنامه ریزی در راستای فعالیت هایی که جوانان بخواهند برای عموم وجامعه جوان انجام دهند.

مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان  با تاکید براینکه  تلاشمان این است که  خانه جوان به شکل دولتی مدیریت نشود،خاطر نشان ساخت:   خانه های جوان توسط سازمانهای مردم نهاد وخود جوانان مدیریت می شود ودر اختیار خود آنان است وجوانان می توانند هم در قالب سازمانهای مردم نهاد وهم بدون عضویت در سمن ها  با حضور در خانه های جوان در جهت توانمند سازی جامعه  کوشش کنند.

گفت وگو : رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز