رییس کل دادگستری استان قزوین:

اکثر مشکلات در دوری از قرآن ریشه دارد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۷:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۷۳۷
حجت الاسلام نورا... قدرتی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات موجود در جوامع مختلف در دوری از آموزه های قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حجت الاسلام نورا... قدرتی" رییس کل دادگستری استان قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که در جوامع مختلف وجود دارد نتیجه دوری از اندیشه های قرآن و رفتارهای دینی است و باید باورهای قرآنی را در مردم تقویت کنیم.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم، اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم، از خزان عفلت به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه در استان قزوین ادامه داد: مسابقات قرآن فرصت مناسبی است تا فعالان قرآنی در دستگاه قضا به رقابتی سالم و پربرکت بپردازند و از طرفی برنامه های این چنینی یادآوری لزوم توجه به این کتاب انسان ساز برای ماست و از سویی تشویق برای فعالیت های قرآنی سایر علاقمندان است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: اگر نگاه درستی به قرآن داشته باشیم قطع یقین از این کتاب استفاده بیشتری خواهیم برد و آن گاه به علت بسیاری از مشکلات در زندگی پی می بریم.

حجت الاسلام قدرتی اعلام کرد:  رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت فرهنگ تأکید زیادی دارند به طوری که  به فرموده معظم له، فرهنگ فرع بر سیاست و اقتصاد نیست، سیاست و اقتصاد و سایر امور فرع بر فرهنگ می باشد و همه چیز مترتب بر فرهنگ است حال باید تلاش کنیم فرهنگ را با چنین اهمیتی بیش از پیش با قرآن منطبق کنیم.

وی یادآورشد: معاونت فرهنگی قوه قضائیه با چنین رویکردی برنامه فرهنگی را با محوریت قرآن برگزار می کند که در این میان مسابقات قرآنی درون سازمانی یکی از اقداماتی است که تلاش می شود به واسطه آن بسترهای ترویج فرهنگ قرآنی را در ابعاد مختلف داشته باشیم.

پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه مرحله منطقه ای با حضور برگزیدگان استان های اراک، البرز، تهران، قزوین، قم و زنجان به مدت دو روز از اول آذر ماه در قزوین برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز