مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

بهره مندی ۵ هزار و ۲۰۰خانوار شهری و روستایی الموت از نعمت گاز

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴:۰۲
کد خبر: ۶۳۹۷۷۹
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی 5هزار و 200خانوار شهری و روستایی الموت از نعمت گاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفرد بوشهری" مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در جریان بازدید استاندار از پروژه های گازرسانی به روستاهای الموت ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به روستاهایی منطقه الموت گفت: از ابتدای سال1396 تا کنون دو شهر معلم کلایه و رازمیان به همراه 9روستای منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند که با گازرسانی به آنها 5هزار و 200خانوار شهری و روستایی به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

بوشهری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای گازرسانی به 70روستای دیگر منطقه الموت افزود: درحال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به این 70روستا در دست اجراست که برای اجرای آن 40میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مربوط به مجوزهای اجرای پروژه در حریم جاده و راه های الموت حداقل 20روستا از 70روستای ذکر شده در دهه فجر امسال گاز دار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به پیشرفت 70درصدی احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در رجایی دشت گفت: با راه اندازی این ایستگاه CGS به ظرفیت 20هزار m3/h ، رجایی دشت و 8روستای اطراف آن به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

استاندار قزوین نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به روستاها، دستورات لازم را به منظور همکاری سایر مدیران دستگاه های اجرایی با شرکت گاز جهت تسریع در روند گازرسانی به روستاهای منطقه الموت صادر کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز